بازداشت کودک 6 ماهه در بحرین

بازداشت کودک 6 ماهه در بحرین
پنج‌شنبه 22 آبان 1393 - 13:14

مزدوران امنیتی آل خلیفه روز گذشته با یورش به منازل خانواده شهدای بحرینی، اقدام به بازداشت خودسرانه زنان و مردان بحرینی کردند که در این میان یک کودک 6 ماهه شیر خواره به همراه مادرش به بازداشتگاه منتقل شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جمعیت وفاق بحرین از حمله روز چهارشنبه مزدوران آل خلیفه به منازل خانواده های شهدای بحرینی و بازداشت خودسرانه تعدادی از اعضای این خانواده ها از جمله تعدادی از زنان خبر داد.

مرکز آزادی ها و حقوق بشر جمعیت وفاق اعلام کرد: بازداشت زنان از سوی آل خلیفه در راستای سیاست های رژیم آل خلیفه برای سرکوب شهروندان صورت می گیرد؛ سابقا نیز این رژیم تعدادی زیادی از زنان فعال سیاسی این کشور را بازداشت و اقدام به آزار و اذیت و شکنجه آنان کرده بود.

این مرکز حقوق بشری، قطع ارتباط بازداشت شدگان با دنیای خارج را مغایر با ساده ترین معیارهای حقوق بشری برشمرد و افزود: هیچیک از بازداشت شدگان قادر به سخن گفتن با خانواده و یا وکیل شان نیستند و هنوز در بی خبری از جهان خارج بسر می برند.

در میان بازداشتگان روز گذشته 7 زن و یک کودک شیرخواره 6 ماهه دیده می شود که به همراه مادرش بازداشت شده است.

مرکز آزادی ها و حقوق بشر وفاق با درخواست آزادی فوری بازداشت شدگان، اینگونه بازداشت ها را خودسرانه دانست و گفت: این اقدامات مانع تلاش های مردم برای دستیابی به حقوق سیاسی و مدنی و آزادی بیان نخواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها