رسوایی در رقابت نامزدهای انتخابات بحرین + فیلم

يکشنبه 25 آبان 1393 - 12:34

یکی از نامزدهای انتخابات بحرین با لهجه‌ای متفاوت با مردم این کشور، درباره برنامه انتخاباتی خود سخنرانی کرد؛ درحالیکه اطلاعات موجود نشان می‌‌دهد وی یمنی تبار است و رژیم حاکم آل خلیفه تابعیت بحرینی به وی داده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نامزدی به نام " نایف الجاسم " در سخنرانی خود در استان جنوبی بحرین گفت که اخذ تابعیت بحرینی و کسب رضایت حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه این کشور اهمیت بسزائی دارد و مساله جالب این است که وی در میان گروه زیادی از کارگران کشورهای آسیائی سخنرانی می کرد کارگرانی که اصالت پاکستانی، هندی و بنگلادشی دارند.
سایت خبری منامه پست خاطرنشان کرد که احتمالاً افراد حاضر در آن جمع به تازگی تابعیت بحرینی اخذ کرده اند، زیرا آنان با مترجم زبان اردو سخنان این نامزد را می فهمیدند.
انتخابات پارلمانی و شوراهای شهری بحرین روز 22 نوامبر 2014 برگزار خواهد شد، و تعداد زیادی از مردم و گروه‌های سیاسی و انقلابی این انتخابات را تحریم کرده‌اند.
مرکز ملی مستقل همه پرسی تعیین سرنوشت در بحرین نیز اعلام کرد که زیر نظر سازمان ملل متحد همزمان با برگزاری انتخابات اقدام به برگزاری همه پرسی برای تعیین سرنوشت خواهد کرد .

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها