جریمه سنگین برای ریش گذاشتن در باشگاه ترکیه‌ای

جریمه سنگین برای ریش گذاشتن در باشگاه ترکیه‌ای
دوشنبه 26 آبان 1393 - 21:09

العالم - رييس یک باشگاه فوتبال در ترکیه، بازیکنان خود را از گذاشتن ریش منع کرده و برای این کار، جریمه‌ای به مبلغ تقریباً یازده هزار دلار در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "الهان جاوجاو" رييس باشگاه فوتبال "گنچلربيرليگی" ترکیه به فدراسیون فوتبال اروپا اعلام کرده که دیگر نمی تواند بازیکنان باشگاهش را وادار به زدن ریش هایشان کند و می خواهد در جای دیگری باشد که در آن جا فوتبال به "شیوه وی" بازی شود.

وی در توجیه این ممنوعیت گفته است: هشتاد سال از عمرم گذشته ولی هیچ وقت ریش نگذاشته ام!

"روسیا الیوم" نوشت: جاوجاو از این مساله گلایه کرده که افزایش تعداد بازیکنانی که در این باشگاه ریش می گذارند، نوه 23 ساله او را تحت تاثیر قرار داده است.

وی به عنوان نمونه های از ریش گذاشتن فوتبالیست ها به برخی از افراد در دنیای فوتبال مانند "اسلوان بیلیچ " مربی تیم بشیکتاش کرواسی و "ولکان دمیرل" دروازه بان تیم فنرباغچه اشاره کرده؛ اما به نظر می رسد که رئیس باشگاه فوتبال "گنچلربيرليگي" ترکیه، ده ها بازیکن حرفه ای و بین المللی فوتبال و درصدر آنان "آراد توران" ستاره تیم فوتبال اتلتیکو مادرید اسپانیا را فراموش کرده است.

وی گفته است که از "يلديريم دميرورن" رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه نیز خواسته است که با وضع مقرراتی، بازیکنان فوتبال را از گذاشتن ریش منع کند، اما به علت "محدودیت های فدراسیون"، با درخواست وی  مخالفت شده است.

گفتنی است که این باشگاه ترکیه ای اوایل ماه جاری پس از اینکه یکی از بازیکنانش به علت مشکلات نژادی این باشگاه را ترک کرد، با انتقادات شدید روبرو شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها