مردگان برای شرکت در انتخابات بحرین دعوت شدند !

مردگان برای شرکت در انتخابات بحرین دعوت شدند !
چهارشنبه 28 آبان 1393 - 14:43

یکی از رهبران جمعیت وفاق بحرین، فاش کرد که وزیر دادگستری بحرین با ارسال نامه هایی برای مرده های بحرینی، آن ها را به شرکت در انتخابات دعوت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سید "طاهر الموسوی" با درج مطلبی درباره تلاش های مذبوحانه رژیم آل خلیفه جهت قانع کردن مردم برای شرکت در انتخابات فرمایشی و نمایشی، از پدیدۀ تازه ای از این گونه تلاش ها پرده برداشت که آن را "از عجایب بحرین" نام نهاد.

سید طاهر الموسوی در صفحه تویتر خود نوشت: خالد بن علی آل خلیفه وزیر دادگستری بحرین، با ارسال نامه هایی برای مرده ها از آن ها برای مشارکت در انتخابات دعوت کرده است.

وی افزود: در همین راستا، وزیر دادگستری به فرزندان ِ کسانی که پدرانشان در زندان های این رژیم در حبس هستند نیز برای مشارکت در انتخابات نامه فرستاده است و این از عجایب بحرین است. 

یکی از کاربران بحرینی، در کامنتی ذیل این پست، نوشت: پدر بزرگ من در سال 1994 فوت کرده است، اما از سوی وزارت دادگستری برای او نامه آمده است و از او درخواست شده است در انتخابات شرکت کند!

یکی دیگر از کاربران بحرینی نوشته است: پدر من نیز فوت کرده است، اما نامه ای به نامه پدرم دریافت کردیم که از او درخواست شده است به همراه خانواده و فرزندانش در انتخابات شرکت کند.

این افشاگری ها، توسط ستاد معروف بحرینی که به نام "بحرین، تحریم می کند" صورت می گیرد. این ستاد، مردم را به تحریم انتخابات دعوت می کند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها