حمایت گروه های مقاومت فلسطین از انتفاضه سوم

پنج‌شنبه 29 آبان 1393 - 12:25

العالم - گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه پشتیبانی خود را از انتفاضه سوم در کرانه باختری و قدس اشغالی در برابر حملات مستمر صهیونیست ها به مسجد الاقصی و روند یهودی سازی قدس شریف اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه های مقاومت فلسطینی ضمن محکوم کردن حملات صهیونیست ها و روند یهودی سازی شهر قدس اشغالی، به ادامه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی برای احقاق حقوق فلسطینیان متعهد شدند.  

"جمیل مزهر" از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین به شبکه خبری العالم گفت: مردم فلسطین مصمم به ادامه مقاومت تا آزادی فلسطین، توقف سیاست های تجاوزکارانه، نژادپرستانه و فاشیستی رژیم و شهرک نشینان صهیونیست به ویژه در شهر قدس اشغالی هستند. 

"اسماعیل رضوان" از رهبران حماس گفت: این دومین شراره انتفاضه در کرانه باختری و قدس اشغالی و انتفاضه مقدسات و کرامت در برابر جنایات اشغالگران صهیونیست علیه مقدسات و مردم فلسطین است، چون اشغالگران فقط زبان زور را می فهمند.

"داود شهاب" از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز گفت: این انتفاضه ادامه خواهد یافت، گسترده تر خواهد شد و به تمام مناطق درگیری در فلسطین اشغالی خواهد رسید، فلسطینیان راهی جز ادامه مقاومت ندارند.

خشم و انزجار فلسطینیان در برابر حملات صهیونیستی در شهر قدس و مقدسات آن خبر از انفجار قریب الوقوع در این شهر را می دهد که به طور حتم در مرزهای آن متوقف نخواهد شد، چون فلسطینیان عزم خود را برای مقاومت در برابر توطئه های اشغالگران جزم کرده اند.

MKH-19-22:34

 

پربیننده ترین خبرها