نفوذ زن صهیونیست در میان پیشمرگه

نفوذ زن صهیونیست در میان پیشمرگه
پنج‌شنبه 29 آبان 1393 - 17:23

یکی از سران جبهه خلق برای آزادی فلسطین درباره نفوذ اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در میان نیروهای کُرد پیشمرگه هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی، از پیوستن یک زن صهیونیست و کانادایی الاصل به نیروهای پیشمرگه برای مبارزه با داعش خبر داد.

بر پایه این گزارش، "گیل روزنبرگ" زن 31 ساله صهیونیست هفته گذشته، از تل آویو راهی امان پایتخت اردن شد و از آن جا به اربیل در کردستان عراق سفر کرد تا از آن جا عازم شمال شرقی سوریه شود و نزد واحدهای دفاع از کُردها آموزش ببیند.

گیل روزنبرگ اظهار داشت: "با شماری از افراد در فیس بوک تماس گرفتم و به آن ها گفتم که می خواهم داوطلب شوم، به همین منظور به سمت عراق پرواز کردم."

شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که روزنبرگ در زمینه هواپیمایی غیرنظامی فعالیت می کند و در فلسطین اشغالی به ارتش اسرائیل پیوست. در سال 2009 با کلاهبرداری مالی، چند پیرزن و پیرمرد آمریکایی را فریفت و سرانجام، سر از مبارزه با داعش درآورد.

"رامز مصطفی" از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین - فرماندهی کل، این اقدام را کاملا مشکوک دانست و هشدار داد که ممکن است این زن، از عوامل جاسوسی رژيم صهیونیستی باشد که برای اطلاع از فعالیت های پیشمرگه درون این نیروها نفوذ می کند.

وی تاکید کرد: "حتی پیش از این، شماری از فلسطینی های اراضی اشغالی سال 1948 برای مبارزه، به داعش پیوستند و من بعید نمی دانم که این افراد، مزدوران رژیم صهیونیستی برای اطلاع این رژیم از تحرکات داعش باشند."

26

پربیننده ترین خبرها