هشدار شاباک درباره آغاز انتفاضه سوم

هشدار شاباک درباره آغاز انتفاضه سوم
پنج‌شنبه 29 آبان 1393 - 21:00

فلسطین (العالم) ـ دستگاه امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) با اذعان به این که اوضاع در کرانه باختری به سمت ناآرامی های بیشتر پیش می رود، درباره آغاز انتفاضه سوم فلسطینی ها هشدار داد.

"فارس الصرفندی" خبرنگار شبکه العالم روز پنج شنبه از کرانه باختری گزارش داد، نظامیان رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته برای تعقیب بازداشت برخی جوانان فعال فلسطینی، به برخی از شهرها و روستاهای فلسطینی یورش بردند.
خبرنگار العالم افزود: نیروهای ارتش رژیم اشغالگر بامداد امروز به منزل خانواده های شهیدان عامر الجعبری و مروان القواسمی یورش بردند. این دو فلسطینی که از سوی صهیونیستها به مرگ سه شهرک نشین درالخلیل متهم شده بودند، به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.
بر اساس این گزارش، به دنبال درگیری های شدیدی که نزدیک ایست و بازرسی بین شهرهای بیت لحم وقدس روی داد، شمار زیادی از نیروهای ارتش اسرائیل به شهر بیت لحم یورش بردند و درنتیجه شماری از شهروندان مجروح شدند.
فارس الصرفندی خاطرنشان کرد، نیروهای اشغالگر در ساعت های گذشته همه راه های منتهی به کرانه باختری و نیز راه های ارتباطی میان شهرهای کرانه باختری به ویژه مسیر ایست نظامی "جبع" بین شمال و جنوب کرانه باختری و به خصوص راه ارتباطی میان شهر رام الله و منطقه بیت لحم و روستاهای واقع در جنوب قدس اشغال شده را بستند و درنتیجه شهروندان فلسطینی برای رسیدن به محل کار و دانشگاه و مدارس خود مجبور شدند که مسافت های طولانی را طی کنند.
خبرنگار العالم، در منطقه حواره در شمال کرانه باختری و درجنوب شهر نابلس، نیروهای اشغالگر صهیونیست، مقررات منع آمد و شد برقرار کردند و به فلسطینی ها اجازه خارج شدن از منازلشان را ندادند و با یورش به برخی از منازل فلسطینی ها، به دنبال فلسطینی هایی بودند که به سوی آنان سنگ پرتاب کردند.
همچنین نظامیان رژیم اشغالگر هزاران متر مربع از اراضی فلسطینی ها را درمناطق جنین و طولکرم با هدف ضمیمه کردن آن به مناطق آموزش نظامی، مصادره کردند و به صاحبان این اراضی اعلام کردند که ورود به این اراضی و کشاورزی ممنوع است.
فارس الصرفندی همچنین گزارش داد که نیروهای اشغالگر صهیونیست و مسوولان شاباک اعتراف کرده اند که اوضاع در کرانه باختری به سمت انتفاضه سوم پیش می رود، و به این زودی آرام نمی شود و وخامت اوضاع دراین منطقه، پیامدهای سختی را برای این رژیم به دنبال خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها