پدر شهید بحرینی چشمش را از دست داد + فیلم

پنج‌شنبه 29 آبان 1393 - 22:53

فعالان شبکه های اجتماعی فیلمی را چهره آغشته به خون " یوسف بداح " پدر شهید علی بداح منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای آل خلیفه درجریان سرکوب راه پیمایی مسالمت آمیز در سالروز شهادت " علی بداح " پسر یوسف به وی تیراندازی کرده ، به طوری که وی بر اثر اصابت گلوله یکی از چشمان خود را از دست داده است.

نیروهای رژیم آل خلیفه دیشب مراسم سالگرد شهادت علی بداح نوجوان بحرینی را در ستره سرکوب کردند .

یوسف پدر این شهید بحرینی که دراین مراسم حضور داشت در جریان حمله نیروهای آل خلیفه بر اثر اصابت گلوله زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

درحالی که وزارت کشور بحرین  بیانیه ای تحریک آمیز را صادر کرده است که درآن پدر علی بداح را فردی خرابکار توصیف کرده و مدعی شده که وی از نظر جسمانی دارای وضعیت ثابتی است ، شبکه های خبری فیلمی را منتشر کرده اند که درآن تظاهرات مسالمت آمیز مردمی با مشارکت بداح به مناسبت سالروز شهادت پسرش به تصویر کشیده شده است.

این فیلم نیروهای آل خلیفه را نشان می دهد که سوار برخودروهای زرهی به سوی مردم گاز اشک آور شلیک می کنند و گلوله ها به طور مستقیم به سرهای معترضان که تصاویر شهید را دردست دارند ، برخورد می کند.

بسیاری از گلوله ها نیز به بدن معترضان اصابت کرد و پدر شهید نیز از جمله کسانی بود که بر اثر اصابت گلوله زخمی شد.

فعالان شبکه های اجتماعی همچنین تصاویری را منتشر کرده اند که درآن چهره پدر این شهید بحرینی به خون آغشته شده و خون از صورت وی می چکد.

برخی خبرها نیز حاکی ازآن است که وی چشم خود را بر اثر اصابت گلوله از دست داده است.

نیروهای رژیم آل خلیفه " علی بداح، " نوجوان 16 ساله بحرینی را در 19 نوامبر 2011 به عمد با خودرو زیر گرفته و به شهادت رساندند. 

دولت بحرین درآن هنگام اذعان کرد که نیروهای امنیتی این نوجوان بحرینی را به شهادت رساندند، با این حال مدعی شد که شهادت این نوجوان بحرینی پس از انحراف خودروی نیروهای امنیتی درنتیجه اقدام گروه های خرابکار مبنی بر ریختن روغن در خیابان و اصابت به بدن این نوجوان اتفاق افتاد.

نیروهای آل خلیفه عموی این شهید یعنی قاسم بداح را نیز به علت فعالیت در انجمن خانواده های شهدا در نوامبر 2013 بازداشت و شکنجه کردند.

وی از سوی دادگاهی در بحرین به سه سال حبس محکوم شد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها