ارتش عراق حمله داعش به "عزیز بلد" را خنثی کرد

ارتش عراق حمله داعش به
جمعه 30 آبان 1393 - 12:22

ارتش عراق و گروههای مردمی با خنثی سازی حملات علیه عناصر گروه تروریستی داعش به منطقه "عزیز بلد"، تلفات زیادی به آنها وارد کردند.

خبرنگار شبکه العالم در جنوب استان صلاح الدین عراق گزارش داد: ارتش عراق و گروههای مردمی با دو حمله گسترده عناصر داعش به منطقه عزیز بلد مقابله کرده و تلفات زیادی به آنها وارد کردند.

نطقه عزیز بلد بار دیگر شاهد درگیریهای شدید بود. گروه داعش چندین بار به این منطقه برای یورش به آن نزدیک شد اما مقاومت شدید ساکنان این شهر نقشه آنها را خنثی کرد.

خبرنگار العالم حاضر در صحنه درگیریها با بیان اینکه افراد مسلح داعش از سلاح های شکاری استفاده می کردند، گفت: حمله به شهر بلد بسیار گسترده و با سلاح های مختلفی بود اما ساکنان شهر با آن مقابله کردند.

درگیریها از ساعات اولیه صبح آغاز و بدون توقف برای چندین ساعت ادامه داشت و گروههای مسلح از مسیر باغهای پر درخت در صدد نفوذ به منطقه بودند اما گروههای مردمی این حمله را ناکام گذاشته و تلفاتی به افراد مهاجم وارد کردند.

یک منبع نظامی نیز درگفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: دیروز و امروز در معرض حملات داعش قرار گرفتیم اما مردان قهرمان ما با آن مقابله کردند.

علیرغم تلفات جانی و مالی زیادی که داعش متحمل شد اما عناصر این گروه حمله دیگری را با سلاح های مختلف سبک و سنگین به منطقه الحضیره شرقی در جنوب شهرستان بلد صورت دادند.

حمله سنگین  عناصر داعش  به مراکز نیروهای امنیتی و گروههای مردمی در منطقه الرفیعات واقع در غرب شهر بلد نیز با مقابله شدید روبرو شد و در جریان آن شماری از مهاجمان مسلح به هلاکت رسیدند.

یک منبع نظامی نیز در گفت وگو با  شبکه العالم اظهار داشت : درگیری از ساعت شش صبح تاکنون ادامه دارد و خسارتهایی به آنان وارد کردیم و درصدد بازداشت آنان هستیم.

راه ارتباطی دو بخش بلد و الدجیل نیز شاهد حمله دیگری درمنطقه سید غریب بود که نیروهای امنیتی و گروههای مردمی با آن مقابله کردند. این حملات در دوره اخیر تکرار شده و تهدیدی برای ساکنان شهر بلد به شمار می رود.
MKH-20-22:38

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها