افشاگری جدید "السفیر" از حمایت آل سعود از تروریستها

افشاگری جدید
جمعه 30 آبان 1393 - 12:44

روزنامه السفیر چاپ لبنان از حمایت مالی شماری از نزدیکان مقام های سعودی به گروههای تروریستی در سوریه پرده برداشت.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه السفیر در گزارشی نوشت: افراد جدا شده از گروه تروریستی "جبهه النصره"، ارتباطات این گروه تروریستی با رژیم آل سعود و کسب حمایت مالی از آن و همچنین اقدامات سرکردگان این گروه در جنوب سوریه را افشا کردند.

سازمان "سریه الملحمه" وابسته به "موسسه البتار الاعلامیه" عربستان در چارچوب جنگ تبلیغاتی میان "النصره" و "داعش" جزییات حمایت مالی "عبدالله المحیسنی" تبعه عربستان از شماری از گروه های تروریستی به ویژه "النصره" را منتشر کرد.

این روزنامه خاطرنشان کرد: از مهمترین شخصیت های رژیم آل سعود که از گروه های تروریستی حمایت می کنند می توان به "نایف بن عبدالعزیز" وزیر کشور عربستان اشاره کرد.

روزنامه السفیر از جمع آوری کمک مالی در عربستان توسط المحیسنی تحت عنوان "با پولت جهاد کن" خبر داد و خاطرنشان کرد که پول های جمع آوری شده برای گروه های تروریستی در سوریه ارسال می شود.

این روزنامه نوشت: "سلطان العطوی" تروریست سعودی و امیر سابق در "النصره" نیز درباره دریافت کمک یک میلیون دلاری از سوی "عدنان العرعور" مبلغ سعودی معروف سخن گفت که با حمایت سازمان اطلاعات سعودی به گروه های تروریستی در سوریه کمک می کند.

پربیننده ترین خبرها