رسانه صهونیست: موضع آمریکا در راستای رویکرد نتانیاهو است

رسانه صهونیست: موضع آمریکا در راستای رویکرد نتانیاهو است
جمعه 30 آبان 1393 - 14:52

تحلیلگر مسائل سیاسی رژیم صهیونیستی موضع آمریکا در مذاکرت هسته ای را در راستای رویکرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در خصوص برنامه هسته ای ایران دانست.

به گزارش پایگاه خبری العالم،"عراد نیر" تحلیلگر مسائل سیاسی کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: با نزدیک شدن به پایان مهلت قانونی مذاکرات، آمریکا کشور ایران را متهم می کند که این کشور ضمانت عینی برای كاربرد صرفاً مسالمت آمیز برنامه هسته ای خود ارائه نداده است. از سوی دیگر ایران نیز آمریکا را به مانع تراشی برای دستیابی به توافق نهایی متهم می کند.

این تحلیلگر با طرح ادعای "حرکت نکردن ایران در مسیر دستیابی به توافق نهایی در جریان مذاکرات" گفت: "موضع آمریکا، رویکرد نتانیاهو را در خصوص اینکه ایرانیها در طی مذاکرات هیچ اقدامی برای دستیابی به توافق نهایی نکرده اند، تایید می کند".

این ادعا درحالی مطرح می شود که ایران همواره بر آماده و اراده خود برای دستیابی به یک توافق نهایی فراگیر برد - برد تاکید و اعلام کرده است که اگر طرف مقابل از زیاده خواهی ها و خواسته های غیرقانونی خود دست بردارد و اراده واقعی داشته باشد، دستیابی به این توافق امکانپذیر خواهد بود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی رژیم صهیونیستی گفت: "اسرائیل پیش بینی می کند، کنگره آمریکا با درخواست اوباما برای رفع تحریم ها علیه ایران مخالفت کند".
 

پربیننده ترین خبرها