آیت الله شیخ عیسی قاسم:

آل خلیفه با انتخابات به بحرینی‌ها توهین می‌کند

آل خلیفه با انتخابات به بحرینی‌ها توهین می‌کند
جمعه 30 آبان 1393 - 18:57

آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی سرشناس بحرینی تأکید کرد که رژیم آل خلیفه با فراخواندن مردم این کشور به انتخابات، در حال توهین به آنها است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، آیت الله شیخ عیسی قاسم در خطبه های نماز جمعه مسجد جامع امام صادق علیه السلام در منطقه الدراز در شمال غربی بحرین خطاب به رژیم حاکم آل خلیفه گفت: مرا به مشارکت در انتخابات دعوت می کنی در حالی که پسرم یا نوه ام یا برادرم یا یکی دیگر از خویشاوندانم بدون ارتکاب هیچ جرمی و ظالمانه زندانی شده است ؟! چه جوابی داری؟
شیخ قاسم افزود: مردم حق دارند که بپرسند رفتارهای رژیم ناشی از سردرگمی است یا رژیم مردم را به تمسخر گرفته است. از یک سو زنان و مردان برای بازجویی به مراکز نظامی فراخوانده می شوند ، عده ای دیگر نیز بازداشت می شوند و تحت بازجویی قرار می گیرند، و به آنها توهین و بی احترامی می شود و از سوی دیگر رژیم از مردم می خواهد که در انتخابات مشارکت کنند . رژیم از مردی که زنش یا فرزندش یا پدرش یا برادرش یا دیگر خویشاوندش را زندانی کرده است ، می خواهد که در انتخابات مشارکت کند و از زنی هم که شوهرش یا دیگر خویشاوندش را زندانی کرده است ، چنین درخواستی می کند . آیا زن یا مردی که خویشاوندش زندانی شده است ، خویشاوندش آنچنان برایش بی ارزش است که وی را فراموش کند و در انتخابات مشارکت کند.
وی ادامه داد: این زنان و مردان زندانی بی ارزش و گناهکار نیستند بلکه آزادیخواهانی هستند که حقوق خود و مردم را مطالبه می کنند.
شیخ عیسی قاسم اظهار داشت: آیا درخواست رژیم از خویشاوندان زندانیان بی گناه برای مشارکت در انتخابات توهین به مردم محسوب نمی شود؟ رژیم در واقع از مردم می خواهد که با مشارکت در انتخابات اعضای زندانی خانواده های خود و درد و شکنجه آنها را فراموش  کنند و به پای صندوق های رأی بیایند.
شیخ عیسی قاسم خطاب به رژیم آل خلیفه گفت: آیا می خواهی به من بگویی که زندانیان بی گناه مرتکب جرمی شده‌اند و رژیم با آنها عادلانه برخورد کرده است . آیا می خواهی به من بگویی که می توانی هر کاری با مردم بکنی و من باید تن به خواسته های تو بدهم و در مقابل تو تعظیم کنم؟!

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها