جلولاء و سعدیه در آستانه پاکسازی کامل از داعش

جلولاء و سعدیه در آستانه پاکسازی کامل از داعش
يکشنبه 2 آذر 1393 - 13:40

با ورود نیروهای عراقی به شهر سعدیه و پیشرویهای گسترده در جلولاء، این دو شهر احتمالا در ساعتهای آینده از وجود عناصر داعش پاکسازی شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رییس قبیله زرکوش روز یکشنبه تأکید کرد که نیروهای عراقی با پیشرفت در جبهه های نبرد به موفقیت های زیادی در راندن داعش از مناطق مختلف دست یافته اند، و پیش بینی می شود طی ساعات آتی با غلبه بر تروریست ها، درگیریها در دو منطقه السعدیه و جلولاء به پایان برسد.

نیروهای عراقی با حمایت داوطلبان مردمی امروز از سه محور به منطقه السعدیه واقع در شمال شرق بعقوبه وارد شدند.
در همین راستا "عبدالصمد الزرکوشی" رییس قبیله زرکوش برای نبرد با داعش در دو منطقه السعدیه و جلولاء و در حمایت از نیروهای عراقی، فراخوان عمومی اعلام کرد.
رییس قبیله زرکوش اظهار داشت: قبیله زرکوش با اعلام فراخوان عمومی در میان ساکنان این منطقه، از آنها خواسته برای حمایت از نیروهای عراقی در دو منطقه السعدیه و جلولاء موسم به حوض حمرین (50 کیلومتری شمال شرق بعقوبه) سلاح به دست بگیرند.
وی افزود: 500 نفر از مبارزان این قبیله، در درگیریهای آزادسازی دو منطقه السعدیه و جلولاء حضور دارند، و از نیروهای ارتش پشتیبانی می کنند.
الزرکوشی خطرنشان کرد: ساکنان زرکوش اعم از مرد و زن برای محقق شدن پیروزی و شکست دادن گروه داعش و طرفداران این گروه، آمادگی داشته و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها