حمله تروریست‌های النصره به شهرهای شیعه‌نشین حلب

حمله تروریست‌های النصره به شهرهای شیعه‌نشین حلب
يکشنبه 2 آذر 1393 - 21:57

شهرک‌های شیعه نشین "نُبــّــل" و "الزهراء" در حومه شمالی حلب از شب گذشته مورد هجوم عناصر تروریستی جبهه النصره قرار گرفته، اما مقاومت اهالی مانع از سقوط این دو شهرک به دست جبهه النصره شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، بیش از هزار تن از عناصر تروریستی جبهه النصره شبانه شهرک های "نبل" و "الزهراء" را مورد هجوم قرار دادند اما علی رغم حملات شدید خمپاره ای و استفاده از موشک های دست ساز توسط النصره، مردم این مناطق در برابر حملات تروریست های تکفیری مقاومت کردند.

به گزارش منابع محلی این حمله از چهار محور شرقی، غربی، شمالی و جنوبی صورت گرفت اما محور اصلی حمله از ناحیه شرقی از طریق "بیانون" انجام شد.

عناصر جبهه النصره همچنین تمام اعضای یک خانواده سوری را ربودند و در مقابل اهالی دو شهرک شیعه نشین ۱۰ تن از عناصر "النصره"‌ را دستگیر کردند.

به نوشته فرانس پرس، درگیری ها میان جبهه النصره و مدافعان نبل و الزهراء تا به حال ادامه دارد و دست کم یکی از مدافعان و هشت نفر از تروریست ها کشته شده اند.

لازم به ذکر است که شهرک های نبل و الزهراء در بیست کیلومتری شهر حلب و ده کیلومتری فرودگاه نظامی "منگ" واقع شده است. این دو شهرک شیعی نشین از سه سال قبل توسط تروریست های تکفیری محاصره شده اما تا به این لحظه اهالی این دو شهرک که قریب به 70 هزار نفر جمعیت دارند، در برابر هجوم تروریست ها مقاومت کرده اند

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها