اعتراف عضو جداشده به جنایات النصره

اعتراف عضو جداشده به جنایات النصره
يکشنبه 2 آذر 1393 - 23:08

یکی از اعضای ارشد جبهه النصره که اخیراً از این گروه تروریستی جدا شده، اعلام کرد که گروهک مذکور به قتل، شکنجه و سرقت می پردازد و صدها شهروند را در زندان های مخفی خود قتل‌عام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از اعضای ارشد جبهه النصره که به تازگی از این گروه تروریستی جدا شده است و گفته می شود عربستانی تبار است ، خود را با کنیه " ابوبصیر المهاجر " معرفی و اعلام می کند که جبهه النصره ارزشی برای جان مردم قائل نیست و تشنه خون مردم است. 

روزنامه عربستانی "الحیاة" با درج این گزارش می نویسد: ابوبصیر که برخی معتقدند اردنی تبار است، از سوی سران النصره به سمت های مختلفی در جنوب سوریه منصوب شده بود و پس از جدا شدن از این گروه تروریستی به اردن فرار کرده است.

الحیاة به نقل از ابوبصیر آورده است:  جبهه النصره زندان های مخفی دارد که صدها عضو دیگر گروه های تروریستی و شهروند عادی را در این زندان ها حبس کرده است و صدها نفر نیز در این زندان ها زیر شکنجه جان خود را از دست داده اند.

ابوبصیر می افزاید: "سامی العریدی" مفتی جبهه النصره به اعضای این گروه تروریستی اجازه داده است که تسلیحات دیگر گروه های تروریستی، از جمله ارتش آزاد سوریه را سرقت کنند. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها