افسران صدام به عناصر ویژه داعش آموزش می‌دهند

افسران صدام به عناصر ویژه داعش آموزش می‌دهند
دوشنبه 3 آذر 1393 - 10:45

شماری از افسران صدام دیکتاتور مقبور عراق نیروهای ویژه داعش را در مرکز استان نینوا آموزش می دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "القدس العربی" چاپ لندن اعلام کرد : نیروهای ویژه داعش که زیر نظر افسران ارتش صدام آموزش می بینند ، دو روز پیش به شهر رمادی مرکز استان الانبار در غرب عراق حمله کردند.
القدس العربی به نقل از فرزند یکی از این افسران بدون ذکر نام وی می نویسد که پدرش در دانشکده افسری دوران صدام مربی بود و از 7 سال پیش به داعش پیوسته است، و در موصل عناصر این گروه را آموزش می دهد.
وی با اشاره به این که پدرش فرد معتقد و دینداری نبود، اظهار داشت: "پدرم پس از سرنگونی صدام به داعش که گروهی سلفی است ، پیوست . همکاران پدرم قبلاً به داعش پیوسته بودند که همین امر پدرم را برای پیوستن به این گروه ترغیب کرد ."

القدس العربی تأکید کرد که علاوه بر شماری از این افسران رژیم سرنگون شده صدام، با شماری از تروریستهایی مصاحبه کرده است که زیر نظر این افسران آموزش می بینند.
این افسران به گروهی آموزش می دهند که "الصارم البتار" نام دارد.
یکی از افراد این گروه به این روزنامه چاپ لندن تأکید کرد که افسران سابق صدام و مربیان ورزشی به افراد این گروه آموزش می دهند؛ و افراد برای پیوستن به این گروه باید شرایط بدنی و چالاکی ویژه‌ای داشته باشند زیرا هر کسی نمی تواند از عهده این تمرینها بر آید.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها