دفاع جانانه جوانان نُبُل و الزهراء در برابر تروریست‌ها

دوشنبه 3 آذر 1393 - 22:54

حلب، العالم - یک فرمانده میدانی در منطقه شیعه‌نشین شمال حلب،با تشریح جزئیات حمله شدید تروریست‌های النصره به شهرک‌های نُبـُّـل و الزهرا، تاکید کرد: کمیته های دفاع ملی ضمن جلوگیری از پیش‌روی تروریست‌ها، خسارت‌های سنگینی به آنها وارد آوردند.

شیخ حسن عموره امروز دوشنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم گفت: اهالی شهرک های نبل و الزهرا دو سال و نیم است که در محاصره تروریست ها پایداری می کننند و این دو شهرک در معرض بدترین شرایط بوده و دائما مورد حمله تررویست ها قرار گرفته اند.

وی افزود: این دو شهرک به مدت سه روز است که از دو طرف جنوب شرقی و شمال شرقی مورد حمله شدید قرار گرفته اند و تروریست ها با تعداد بسیار  زیادی از عناصر خود و با در اختیار داشتن سلاح فراوان و پیشرفته به آنها حمله کرده اند اما جوانان این دو شهرک توانستند این حملات را متوقف و دهها تروریست را به هلاکت برسانند یا زخمی کنند.

عموره خاطرنشان کرد: روحیه مبارزان و مدافعان دو شهرک بسیار خوب است و هنوز استقامت می کنند و با آن که هرچند ساعت یک بار این شهرها مورد حمله قرار می گیرند و قسمت جنوب شرقی آنها در حال حاضر زیر بمباران شدید است اما تروریست ها هنوز نتوانسته اند پیشروی کنند و فقط تعدادی کارخانه متروکه را به تصرف درآورده اند.

این فرمانده میدانی سوری تاکید کرد: گروههای تروریستی فعلا در تلاشند تا به یکی از حومه های شهرک الزهرا به نام جمعیت الزهراء حمله کنند و آن را زیر بمباران شدید گرفته اند، اما مدافعان این منطقه هنوز در حال مقاومت هستند.

مدافعان دو شهرک نبل و الزهرا از هلاکت ماجد کرمان سرکرده گروه موسوم به جیش المهاجرین و زخمی و اسیر شدن تعدادی دیگر از تروریست ها خبر دادند. آنها همچنین توانستند چندین گروه از تروریست ها را داخل کارخانه گوگرد بدون ورود به آن به هلاکت برسانند.

گروه تکفیری جبهه النصره که از سوی مزدوران ارتش آزاد حمایت می شود در تلاش است که از طریق کارخانه های موجود در شهرک صنعتی و با استفاده از موشک های گراد، خمپاره و تانک به جنوب شهرک الزهراء نفوذ کند.

گفتنی است شبکه سعودی العربیه با اظهار رضایت از حمله تروریست ها به شهرک های شیعه نشین حلب، به دروغ اعلام کرده بود که تروریست ها بخش های وسیعی از شهرک الزهراء را تصرف کرده اند. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها