50 تروریست در کمین ارتش سوریه کشته شدند

50 تروریست در کمین ارتش سوریه کشته شدند
پنج‌شنبه 6 آذر 1393 - 17:07

ارتش سوریه به عملیات خود علیه تروریست ها در استانهای درعا، لاذقیه، ریف دمشق و مناطق شرقی شهر دمشق ادامه داد و موفق شد 50 تروریست را در کمین گرفتار کرده و به هلاکت برساند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای ارتش سوریه در مناطق حومۀ شرقی شهر دمشق و منطقه القلمون در استان ریف دمشق تعداد زیادی تروریست را کشتند و چند موضع آنها را منهدم کردند.

خبرگزاری سوریه (سانا) امروز پنجشنبه در گزارشی اعلام کرد: ارتش در شمال شرق شهر دوما (استان ریف دمشق) با نیروهای گروه تروریستی جیش الاسلام درگیر شدند و تعداد زیادی از آنها را به هلاکت رساندند .

یک منبع نظامی نیز گفت: ارتش با اجرای عملیاتی در منطقه میدعا در حومه شرقی شهر دمشق 50 تروریست را که می خواستند به شهر الضمیر استان ریف دمشق فرار کردند، به هلاکت رساند و یک خودروی آنها را با همه سرنشین های آن منهدم کرد.

سرکرده گروهی تروریستی به نام مصطفی نقرش و چند تروریست دیگر نیز در درگیری های منطقه حوش الضواهره در نزدیکی شهر دوما کشته شدند .

ارتش در منطقه کوهستانی القلمون در مرز سوریه با لبنان نیز چند موضع تروریست ها را منهدم کرد و تعداد زیادی تروریست را به قتل رساند.

نیروهای ارتش سوریه در حومه شهرهای نبل و الزهراء در شمال غرب شهر حلب نیز با نیروهای گروه تروریستی جبهه النصره درگیر شدند و تعداد زیادی از آنها را کشته و زخمی کردند که در میان تلفات، تعدادی تبعه خارجی دیده می شود.

گروه های تروریستی در شبکه های اجتماعی نیز به کشته شدن ده ها عضو خود در مناطق شرقی شهر حلب اذعان کردند .

عملیات نظامی ارتش در مناطق مختلف استان هائی مانند درعا (جنوب) و لاذقیه (غرب) نیز همچنان ادامه دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها