ابطال شناسنامۀ دارندگان پرچم فلسطین، در فلسطین اشغالی

ابطال شناسنامۀ دارندگان پرچم فلسطین، در فلسطین اشغالی
پنج‌شنبه 6 آذر 1393 - 20:45

رژیم صهیونیستی طرح قانون نژادپرستانه ابطال شناسنامه فلسطینی هایی را که در سرزمینهای اشغالی پرچم فلسطین داشته باشند، بررسی می کند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که "یاریو لویان" نماینده حزب لیکود در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) طرح قانونی را به کابینه این رژیم ارایه داده است که بر اساس آنچه آن را به زعم خود "پاکسازی (اسرائیل) از تروریست ها" می داند، استوار است.
 
بر پایه این طرح، هر فلسطینی ساکن سرزمین های اشغالی که کوکتل مولوتف، سنگ، یا پرچم فلسطین یا دیگر گروه های فلسطینی در دست داشته باشد، تروریست محسوب می شود.
 
در این طرح، مجازات فلسطینی هایی که با سنگ، کوکتل مولوتوف یا در دست داشتن پرچم فلسطین مشاهده شوند، ابطال شناسنامه و اخراج از سرزمین های اشغالی به غزه تعیین شده است.

روزنامه یدیعوت آحرونوت به نقل از شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت: "فرایند اخراج از (سرزمینهای اشغالی)، شامل اخراج شخص با خانواده و اعضای درجه یک خانواده او می شود تا (به زعم این نشریه صهیونیستی) اسرائیل از تروریست ها پاکسازی شود".

یاریو لویان، این طرح را به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ارایه کرده تا در صورت تصویب در کابینه، به قانون تبدیل شود.

در صورت تصویب این طرح، چهره نژادپرستانه رژیم صهیونیستی، بیش از همیشه آشکار خواهد شد.
26

پربیننده ترین خبرها