اعتراض فعالان بحرینی مقیم خارج به رژیم آل خلیفه

اعتراض فعالان بحرینی مقیم خارج به رژیم آل خلیفه
جمعه 7 آذر 1393 - 12:30

العالم - فعالان سیاسی بحرینی مقیم خارج در بیانیه ای مشترک حمله به منزل شیخ عیسی قاسم را توهین به مردم آزادی خواه این کشور دانستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت اینترنتی جمعیت وفاق ملی بحرین اعلام کرد: 21 فعال بحرینی مقیم خارج با هشدار به رژیم حاکم آل خلیفه درباره تعرض به رهبران مردمی اعلام کردند که حمله به منزل آیت الله شیخ "عیسی قاسم" توهین به همه مردم بحرین تلقی می شود و رژیم آل خلیفه در صورت تکرار چنین اقدام جسارت آمیزی خود را با عواقبی وخیم مواجه خواهد کرد.

فعالان بحرینی در بیانیه خود اعلام کردند که رژیم آل خلیفه درپی ناکامی در کشاندن مردم بحرین به پای صندوق های انتخابات، جسارت هایش را آغاز کرده است؛ انتخاباتی نمایشی که مردم بحرین آن را تحریم کرده بودند و در همین حال در همه پرسی تعیین سرنوشت مشارکت کردند و شیخ عیسی قاسم نقش بسزائی در تحریم انتخابات صوری رژیم آل خلیفه داشت. 

بیانیه فعالان بحرینی حاکیست: رژیم استبدادی آل خلیفه از سال 2011 تاکنون به جرایم و جنایات خود برای سرکوب انقلاب مردمی ادامه می دهد و قتل، شکنجه،  بازداشت، اخراج کارکنان، حمله به زنان و کودکان و تخریب مساجد بحرین هنوز پایان نیافته است.

فعالان بحرینی تاکید کرده اند که حمله به منزل شیخ عیسی قاسم نقشه ای از پیش طراحی شده بود و امکان ندارد پادشاه و مسئولان بحرین قبلاً از این نقشه مطلع نبوده باشند و پادشاه بحرین باید بداند که هر جسارت دیگری به این شخصیت اسلامی و مبارز عواقبی وخیم درپی خواهد داشت. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها