شیخ عیسی قاسم: آل خلیفه به اهدافش نخواهد رسید

شیخ عیسی قاسم: آل خلیفه به اهدافش نخواهد رسید
جمعه 7 آذر 1393 - 14:35

العالم - آیت الله شیخ "عیسی قاسم" روحانی سرشناس و مرجع دینی مردم بحرین گفت: رژیم آل خلیفه با تطمیع و تهدید علمای واقعی به اهدافش نخواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، آیت الله شیخ "عیسی قاسم" در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد امام صادق علیه السلام منطقه الدراز در غرب منامه پایتخت بحرین که با حضور با شکوه مردم این کشور برگزار شد، گفت: رژیم آل خلیفه می داند که میزان واقعی مشارکت مردمی در انتخابات با وجود تهدیدها و تحریک ها چقدر بود.

وی افزود: اعتراض های مردمی مسالمت آمیز در بحرین آغاز شده و تا تحقق مطالبات آنها همچنان به صورت مسالمت آمیز ادامه خواهد داشت و خشونت ها و سرکوب های عوامل رژیم نیز تأثیری در این اعتراض ها نخواهد داشت. 

این روحانی سرشناس بحرینی افزود: مردم بحرین می دانند که رژیم آل خلیفه چه قدرتی دارد  با این حال برای مطالبه حقوق خود به خیابان ها آمده اند و فقط زمانی به فعالیت های خود پایان خواهند داد که رژیم اصلاحات درخواستی آنها را آغاز کند.

شیخ با اشاره به این که رهبر شایسته یکی از معیارهای پیشرفت هر ملتی است، بیان داشت: علمای بحرین انتخابات پارلمانی را تحریم کردند و رژیم آل خلیفه باید بداند که با تطمیع و تهدید علمای واقعی نمی تواند به اهدافش برسد.

روحانیون بحرین در اعتراض به حمله عوامل رژیم آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم، در روزهای گذشته از مردم بحرین خواسته بودند که نمازهای جمعه این کشور را تعطیل و با حرکت به سوی منطقه الدرازز نماز جمعه را به امامت شیخ عیسی قاسم اقامه کنند.

عوامل رژیم آل خلیفه روز 25 نوامبر به منزل شیخ عیسی قاسم حمله کردند که با واکنش های اعتراض آمیز مردم این کشور مواجه شد؛ از جمله تظاهراتی گسترده در منطقه الدراز در همان روز 25 نوامبر برگزار شد که مزدوران رژیم آل خلیفه تظاهرات کنندگان را سرکوب کردند.

جمهوری اسلامی ایران، حزب الله لبنان و معاون رئیس مجلس نمایندگان عراق نیز حمله به منزل شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها