دلیل حمله نیروهای آل‌خلیفه به منزل آیت الله عیسی قاسم

دلیل حمله نیروهای آل‌خلیفه به منزل آیت الله عیسی قاسم
شنبه 8 آذر 1393 - 12:04

رئیس هیأت اعزامی مردم بحرین به سازمان های بین المللی، آیت الله شیخ عیسی قاسم عالم سرشناس بحرینی را عاملی اساسی در دور شدن شبح جنگ از این کشور دانست.

"قاسم الهاشمی" روز شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: دولت بحرین، با تعرض به آیت الله عیسی قاسم، در پی نبض سنجی افکار عمومی بحرین بود، و می خواست کشور را درگیر جنگی خونین کند به همین سبب پیش از تعرض به منزل آیت الله عیسی قاسم، انفجاری ساختگی در منطقه الدراز را بهانه کرد. اما هوشمندی و درایت آیت الله عیسی قاسم، شبح جنگ را از بحرین دور کرد.

الهاشمی با اشاره به تظاهرات گستردۀ روز جمعه در بحرین، در واکنش به تعرض به منزل آیت الله عیسی قاسم خاطر نشان کرد: این تظاهرات گسترده، پیامی آشکار برای رژیم حاکم و مزدوران این رژیم و حامیان آن بود، مبنی بر این که مردم بحرین پدر معنوی، رهبر، فقیه، مرجع خود را تنها نخواهند گذاشت.

وی با اشاره به وحشت رژیم حاکم از همه پرسی که اخیرا به صورت مستقل از دولت درباره تعیین سرنوشت در بحرین برگزار شد، تاکید کرد: با این که دولت خود را قدرتمندتر می داند و پول و هواداران و مزدوران زیادی دارد، اما حاضر نیست برگزاری همه پرسی تحت نظر سازمان های بین المللی را بپذیرد.

رئیس هیأت اعزامی مردم بحرین به سازمان های بین المللی، یادآوری کرد که پس از گذشت چهار سال سرکوب، کشتار، تروریسم، هتک حرمت ها، تعرض به زنان، بازداشت کودکان و اشغال بحرین توسط چهار ارتش خارجی به ویژه ارتش سعودی به منظور کشتار مردم و محاصره روستاها، مردم بحرین همچنان به ایستادگی ادامه می دهند و انقلاب بحرین همچنان در اوج است و تا تحقق اهداف خود، ادامه خواهد یافت.

28-22:30
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها