تخریب نمادهای عاشورایی در بحرین + عکس

تخریب نمادهای عاشورایی در بحرین + عکس
يکشنبه 9 آذر 1393 - 17:21

نیروهای رژیم بحرین با تداوم حملات بی وقفه به نمادهای عاشورایی و مراسم بزرگداشت امام حسین علیه السلام آزادی های مذهبی مردم بحرین را محدود می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای رژیم آل خلیفه دیروز (شنبه) در ادامه حملات گذشته خود به نمادهای عاشورایی در دهها منطقه بحرین، تابلوهای بزرگداشت عاشورا را در منطقه "سار" تخریب کردند.

دیده بان حقوق بشر پیش از این در بیانیه ای تاکید کرده بود، حملات رژیم به نمادهای دینی بحرین در سال جاری شامل تخریب بیش از 500 پرچم عزاداری در مناطق مختلف و حمله به 25 محل برگزاری مراسم ماه محرم است.

بر اساس این گزارش، نیروهای آل خلیفه با حمله به 25 منطقه مسکونی، تابلوها و پرچم های محرم را کنده و پارچه های مشکی نصب شده در روستاها و شهرهای بحرین را پاره کردند.

همچنین، مزدوران 6 اثر هنری از جمله بنای یاد بود "ثقلین" را که به مناسبت روز عاشورا در منطقه "الجفیر" نصب شده بود، تخریب و مسیر حرکت مردم به سوی مراسم عزاداری در برخی مناطق را مسدود کردند.

در این حملات خیمه ماه محرم در روستای "المعامیر" که نماد صلح و محبت امام حسین(ع) است، تخریب شد. همچنین مزدوران آل خلیفه  9 چادر اطعام عزاداران را تخریب کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها