بازگشت داعشی هندی پس از قتل 55 نفر

بازگشت داعشی هندی پس از قتل 55 نفر
يکشنبه 9 آذر 1393 - 18:11

العالم - پلیس هند یک تبعه این کشور را که در عراق و سوریه با تروریست ها همکاری می کرد و در ترکیه پنهان شده بود، از دولت آنکارا تحویل گرفت و هم اکنون وی با انتقال به هند، در بمبئی در بازداشت بسر می برد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "عارف مجید" تبعه هندی است که در عراق و سوریه با داعش همکاری می کرد و بعداً به ترکیه فرار و سرانجام اداره مبارزه با تروریسم هند وی را از دولت آنکارا تحویل گرفت.

راشاتودی در این زمینه نوشت: عارف مجید در بازجوئی ها اذعان کرده که 55 نفر را در زمان همکاری با داعش در عراق و سوریه کشته است.
روزنامه "هندو" نیز در این باره نوشت: عارف مجید به همراه "فهد تنویر شیخ"، "امان نعیم تاندِل"، "فاروق تانکی" و 40 نفر دیگر روز 25 مه 2014 با هواپیما به بغداد سفر کردند و روز 31 همان ماه با خودرو به موصل منتقل شدند و پس از آن دیگر اثری از آنها پیدا نشد و گفته می شد که به داعش پیوسته اند.

خبرگزاری "پرس تراست آف ایندیا" هم اعلام کرده که عارف یکی از 40 جوانی است که ماه مه 2014 هند را به قصد همکاری با داعش ترک کرد.
فاروق تانکی روز 26 اوت با برادر عارف تماس گرفته و گفته که برادرش در حمله هوایی از پا در آمده است، ولی عارف مدتی بعد در تماسی تلفنی با پدرش اعلام کرد که در ترکیه پنهان شده است و قصد دارد به هند بازگردد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها