حمایت علمای زندانی بحرینی از آیت الله عیسی قاسم

حمایت علمای زندانی بحرینی از آیت الله عیسی قاسم
دوشنبه 10 آذر 1393 - 10:59

چهار نفر از علمای بحرینی در زندانهای رژیم آل خلیفه، حمایت مردمی از آیت الله عیسی قاسم را ستودند و حمله نیروهای رژیم آل خلیفه به منزل او را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، علمای بازداشت شده از داخل زندان "جو" در بیانیه ای دومین حمله نیروهای آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم را محکوم کرده و خواستار حمایت و دفاع از این عالم بحرینی و گوش دادن به سخنان او شدند.
در این بیانیه که آیت الله شیخ عبدالجلیل المقداد، شیخ سعید النوری، شیخ محمد حبیب المقداد و شیخ میرزا المحروس آن را امضا کرده اند، آمده است: حمله به منزل شیخ قاسم برای انتقام گرفتن از مواضع شجاعانه او در دفاع از ملت خود و خواسته های قانونی آن صورت گرفته است.

سه شنبه گذشته (چهارم آذر) به دنبال اقدام توهین آمیز و خطرناک نیروهای رژیم آل‌خلیفه در حمله به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی سرشناس بحرینی، علما به همراه شماری از شهروندان و فعالان، به سوی منزل ایشان در شهر "الدراز" شتافتند و مقابل آن تجمع کردند.
سال گذشته نیروهای آل خلیفه با یورش به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در شهر "الدراز" (غرب منامه) خسارتهایی را به منزل ایشان وارد کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها