سخنرانی مهم مالکی در نخستین سفر به جنوب لبنان

سخنرانی مهم مالکی در نخستین سفر به جنوب لبنان
دوشنبه 10 آذر 1393 - 14:06

معاون رئیس جمهور عراق در سخنانی در جنوب لبنان تأکید کرد، هوشیاری و روحیه مقاومت که توسط جنبش های اسلامی و با کمک های جمهوری اسلامی ایران در امت اسلامی بیدار شده است، ثابت کرد که امت اسلامی روحیه مقاومت را از دست نداده و آماده دفاع کردن از مقدسات خود است .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم "نوری مالکی" در سخنانی در منطقه ملیتا اظهار داشت: انقلابیون و آزادگانی که استکبار درپی نابود کردن آنها است، باید به جنوب بیایند و قهرمانی و شجاعت را با چشمان خود ببینند و بدانند که چگونه گروهی از جوانان روحیه مقاومت را در میان مردم زنده کردند و در برابر قدرتمندترین طرف های وحشی صفت ایستادند.
سایت خبری "جنوبیه " لبنان تأکید کرد که نوری مالکی دیروز (یکشنبه) به دعوت حزب الله به جنوب لبنان سفر کرد؛ این اولین سفر نوری مالکی به جنوب لبنان است.
مالکی تأکید کرد: آنچه در سوریه اتفاق می افتد، توطئه‌ای برای نابود کردن این کشور است و توطئه گران برای عراق نیز نقشه چیده اند.
معاون رئیس جمهوری عراق افزود: توطئه گران برای لبنان و ایران نیز نقشه ها چیده‌اند.
مالکی اعلام کرد : دفاع از کشور وظیفه ای مقدس برای همه ما است و جنگ ما با تروریست ها و حامیان آنها ادامه خواهد داشت. حامیان تروریست ها می خواهند که ما بنده و برده آنها باشیم و فاقد هر گونه استقلال و آزادی باشیم .
مالکی گفت : داعش، القاعده، بعثی ها و فتنه گران دیگر ابزارهایی در دست دشمنان امت اسلامی برای تأمین منافع اربابان خود هستند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها