دلیل تجمع فلسطینی‌ها مقابل صلیب سرخ در رام الله + فیلم

چهارشنبه 12 آذر 1393 - 13:34

رام الله (العالم) ـ خانواده اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در برابر مقر صلیب سرخ در رام الله تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مادران، زنان، دختران و خواهران اسرای فلسطینی هر هفته با در دست داشتن عکس های اسیران، به مقر صلیب سرخ جهانی در رام الله مراجعه می کنند، تا اندوه و نگرانی خود را به این نهاد بین المللی انتقال می دهند.
خانواده اسیران فلسطینی دیروز نیز گردهم آمده و فرزندان در بندشان نیز خبر از واکنش رییس زندان های رژیم صهیونیستی دادند.
پیش بینی می شود که در روزهای آتی و در پاسخ به اقدامات ضد بشری رییس زندانهای رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی، واکنش های تندی صورت بگیرد به طوری گفته می شود که در نهایت به اعتصاب غذای نامحدود منجر خواهد شد.
خانم "خالده جرار" عضو مجلس قانونگذاری فلسطین در گفت وگو با خبرنگار العالم و در حاشیه تظاهرات در برابرمقر صلیب سرخ جهانی در رام الله اظهار داشت: برخی فعالیت های محدود وجود دارد اما کافی نیست، محافل بین المللی نیز سکوت کرده و اقدامی برای رسوایی  جنایت های رژیم صهیونیستی نمی کنند که این مساله فاجعه انگیزاست.

وی افزود: خانواده های اسرای فلسطینی اعلام کرده اند که در روزهای آتی در واکنش به اقدامات ظالمانه رییس زندانهای رژیم صهیونیستی، واکنش هایی نشان خواهند داد و این که به اعتصاب غذای نامحدود منتهی خواهد شد.
گفتنی است طی ماههای اخیر، رژیم صهیونیستی دیدن تعدادی شبکه های تلویزیونی که تل اویو آنها را تحریک آمیز می خواند را برای اسیران فلسطینی ممنوع کرده است و بدین ترتیب ارتباط آنها با دنیای خارج قطع شده است.
همچنین قطع ارتباط اسیران فلسطینی با خانواده هایشان با فرا رسیدن فصل زمستان، آنان را از دست یافتن به لباس های زمستانی که مناسب فصل سرد باشد، محروم کرده است.
ملاقات خانواده های اسیران فلسطینی با آنان، همواره به وضعیت سیاسی و امنیتی موجود در رژیم صهیونیستی ارتباط دارد به همین دلیل بیشتر اسیران ممنوع الملاقات هستند.
"عیسی قراقع" رییس هیات اسرا و آزادگان فلسطینی در گفت وگو با خبرنگارالعالم اظهار داشت: این واکنش ها، بیانگر وضعیت بسیار دشوار و غیر قابل تحمل زندانهای رژیم صهیونیستی است که اگر رییس زندانها به درخواست اسیران فلسطینی رسیدگی نکند هر لحظه امکان بحرانی شدن وضعیت وجود دارد.

پربیننده ترین خبرها