صهیونیستها 36 فلسطینی را در کرانه باختری مجروح کردند

صهیونیستها 36  فلسطینی را در کرانه باختری مجروح کردند
پنج‌شنبه 13 آذر 1393 - 11:19

العالم - نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به اردوگاه شعفاط در کرانه باختری 36 فلسطینی را مجروح کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، درگیریهای روز چهارشنبه نظامیان صهیونیست با فلسطینیان اردوگاه شعفاط که چندین ساعت به طول انجامید خسارتهایی را به برخی ساختمانهای این منطقه وارد کرد، و دهها نفر نیز به دلیل استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شده و چند نفر هم به ضرب گلوله های پلاستیکی نظامیان صهیونیست، مجروح شدند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از "امین ابوغزاله" مسؤول اورژانس و کمک های فوری جمعیت هلال احمر فلسطین, اعلام کرد: 36 شهروند فلسطینی در این درگیریها مجروح شدند که 12 نفر از آنان به ضرب  گلوله های پلاستیکی مجروح شدند.

ابوغزاله افزود: اشغالگران صهیونیست یک آمبولانس هلال احمر فلسطین را که در حال انتقال یکی از مجروحان این درگیری به بیمارستانی در رام الله بود، در محل ایست بازرسی قلندیا توقیف کردند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی نوعی ممنوعیت تردد در اردوگاه شعفاط اعلام کرده و یگانهای مختلف این رژیم، ساختمان های مسکونی واماکن تجاری فلسطینیان را با بمب های صوتی مورد هدف قرار دادند.

نظامیان صهیونیست همچنین به یک مدرسه دخترانه وابسته به آژانس امداد واشتغال سازمان ملل متحد برای پناهندگان فلسطینی با بمب های صوتی حمله کرده و پس از تعطیل کردن این مدرسه، دانش آموزان آن را در خیابانها با گلوله های پلاستیکی هدف قرار دادند.

پربیننده ترین خبرها