فراخوان تظاهرات در منامه برای بزرگداشت شهدا

فراخوان تظاهرات در منامه برای بزرگداشت شهدا
پنج‌شنبه 13 آذر 1393 - 18:07

ائتلاف "جوانان انقلاب 14 فوریه" بحرین برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب، مردم این کشور را به تظاهرات گسترده در شهر منامه در هفدهم ماه جاری میلادی فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ائتلاف "جوانان انقلاب 14 فوریه" در بیانیه ای موفقیت همه پرسی مردمی را دلیل پافشاری مردم بحرین در به دست آوردن حق خود برای انتخاب نوع نظام سیاسی و عدم پذیرش ظلم و ستم دانست.

این بیانیه به حمایت آمریکا و انگلیس از رژیم بحرین و شتاب آنها برای تایید انتخابات پارلمانی نمایشی اخیر این رژیم اشاره کرد و درباره تلاش واشنگتن و لندن برای از بین بردن اتحاد ملی بحرین و از هم گسیختن صفوف ملت با وعده دادن به گروههای سیاسی و ساکت کردن آنها هشدار داد.

بیانیه مذکور احضار شیخ "علی بن احمد الجدحفصی" به دادگاه و ادامه بازداشت رهبران انقلاب بحرین را محکوم کرد.

از سوی دیگر، جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین ضمن اعلام همبستگی با زندانیان سیاسی که در اعتراض به بدرفتاری در زندانهای آل خلیفه دست به اعتصاب زده اند، تاکید کرد: اقدامات ضد انسانی و غیرقانونی در زندانها در چارچوب انتقام از فعالان سیاسی صورت می گیرد.

این جمعیت با اشاره به تعمد اداره زندان های "الحوض الجاف" و زندان "الجو" در اذیت و آزار زندانیان و تضییع حقوق آنها، مسئولیت کامل اوضاع را به عهده حکومت دانست و تاکید کرد: عدم پیگرد جنایتکاران، دلیل بحرانی شدن مشکلات و تکرار آنهاست.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها