رقابت آشکار ورزشکاران صهیونیست در قطر + عکس

رقابت آشکار ورزشکاران صهیونیست در قطر + عکس
سه شنبه 18 آذر 1393 - 10:36

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پرچم این رژیم در مسابقات جهانی شنای قطر با همه علامت های خود خصوصاً ستارۀ شش ضلعی نشان داده شده است .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک شناگر صهیونیست به نام " گای بارنا" که در مسابقات جهانی شنا در دوحه پایتخت قطر مشارکت کرده بود ، تصویری را در فیسبوک منتشر کرده بود که در این تصویر ستارۀ شش ضلعی پرچم رژیم صهیونیستی دیده نمی شد، و گفته بود که پرچم این رژیم بدون ستارۀ وسط در مسابقات شنای دوحه نشان داده شده است سپس این تصویر را از فیسبوک حذف کرد .
تصویری که از بارنا در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ، نشان می دهد که پرچم رژیم صهیونیستی بدون ستارۀ وسط در زیر تابلوی سالن شنا دیده می شود، و کلمه اختصاری " ISR"  که به معنای "اسرائیل" است ، کنار پرچمِ بی ستاره خودنمائی می کند؛ با این حال در تصاویر، پرچم این رژیم با ستارۀ وسط روی کلاه برنیع هم قابل رؤیت است.
گزارش ها حاکی است که مسؤولان قطری تصاویری را که بیانگر مشارکت تعدادی از ورزشکاران صهیونیست در مسابقات جهانی شنا است ، نشان نداده اند و پرچم های رژیم صهیونیستی را از مناطق اطراف سالن شنا جمع آوری کرده اند. 

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها