منابع رسانه‌ای: همسر سابق خلیفه داعش آزاد شد

منابع رسانه‌ای: همسر سابق خلیفه داعش آزاد شد
چهارشنبه 19 آذر 1393 - 13:11

دادگاه نظامی لبنان سجی الدليمي همسر سابق سركرده ارشد گروه داعش و آلاء عقيلي زن ابوعلي الشيشاني از سران تروریستها در منطقه قلمون سوريه را آزاد كرد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، منابع رسانه ای به نقل از یک منبع قضايي لبنانی تأکید کردند که دادگاه اين دو زن را به سازمان امنيت عمومي لبنان تحويل داد.
اين درحالي است كه هنوز روشن نيست سازمان امنيت عمومي لبنان اين دو نفر را آزاد كرده است يا خير.
نهاد المنشوق وزير كشور لبنان حدود یک هفته قبل از دستگیری الدليمي زن سابق ابوبكر البغدادي سركرده ارشد خبر داد.

اين درحالي است كه وزارت كشور عراق يك هفته پيش گفته بود: الدليمي بازداشت شده در لبنان همسر البغدادي نيست بلكه خواهر عمر عبدالحميد الدليمي است كه در عراق زندانی است و به خاطر شركت در چند انفجار در مناطق مختلف عراق به اعدام محكوم شده است.
برپايه اين گزارش، الشيشاني هفته گذشته در يك نوار ويدئويي 15 دقيقه اي در شبكه يوتيوپ تهديد كرد كه درپاسخ به بازداشت همسر و دو كودكش در شهر طرابلس در شمال لبنان، سربازان ارتش لبنان و زنان و كودكان نظاميان و نيروهاي حزب الله را بزودي خواهد ربود.
گروه تروريستي النصره 16 نظامي لبناني را ربوده است. گروه داعش نيز هفت نظامي ديگر را از آغاز نبرد اين دو گروه تروريستي عليه ارتش لبنان در اوايل ماه اوت گذشته در شهر عرسال ربوده است.

عناصر مسلح داعش دو نظامي به نام هاي علي السيد و عباس مدلج را سر بريده اند. جبهه النصره نيز يك سرباز به نام محمد حميه را چند هفته پيش با شليك به سرش اعدام كرد.

اين گروه تروریستی یکی دیگر از سربازان اسیر به نام علي البزال را جمعه شب گذشته اعدام كرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها