"گربۀ خشمگین" از رونالدو پولدارتر است! + تصاویر

چهارشنبه 19 آذر 1393 - 22:26

"گربه خشمگین " فقط درعرض دو سال توانسته صاحبش را به یکی از ثروتمندترین افراد جهان تبدیل کند!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این گربه که به خاطر شکل خاص چهره اش به "گربه خشمگین" معروف شده، پس از اینکه عکس ها و فیلم هاییش در اینترنت منتشر شد، به منبع درآمد هنگفت برای صاحبش تبدیل شده است و شرکت های بزرگ و معروف جهانی با وی قرارداد تبلیغاتی می بندند.

بر اساس جزئیات منتشر شده در روزنامه انگلیسی "دیلی تلگراف"، صاحب این گربه که زنی خدمتکار در رستوران بوده، بعد از معروف شدن این گربه و منتشر شدن عکس ها و فیلم هایش در اینترنت و جلب توجه میلیون ها بیننده و علاقمند در سراسر جهان، به یک میلیونر تبدیل شده که شرکت های تبلیغاتی برای عقد قرارداد با او و گرفتن عکس با گربه اش با یکدیگر به رقابت می پردازند.

این روزنامه انگلیسی نوشت: گربه خشمگین به سرعت به مارک تجاری و سمبلی رایج در اینترنت تبدیل شد و عکس های آن بر روی لباس ها و پیراهن ها چاپ شد و مورد توجه افراد علاقمند به گربه و حیوانات اهلی قرار گرفت.

به نوشته دیلی تلگراف گربه خشمگین توانسته فقط درعرض دو سال، بیش از 64 میلیون پوند (معادل 102 میلیون دلار) برای صاحبش پول و درآمد کسب کند.

دراین گزارش آمده است که بسیاری از گربه ها برای صاحبانشان پول ساز بوده اند، و یک شرکت توانسته است که 32 میلیون دلار از طریق یک گربه که در جهان بسیار معروف شد، کسب کند.

گفتنی است "گربه خشمگین" در جدیدترین فهرست مجله جهانی "فوربس" که اسامی ثروتمندان جهان را منتشر می کند، رتبه چهارم را به دست آورده و میزان دارایی وی از ثروت کریستیانو رونالدو ستاره معروف فوتبال بیشتر بوده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها