نماینده عراقی فاش کرد:

استاندار فراری نینوا در تدارک فتنه ای جدید

استاندار فراری نینوا در تدارک فتنه ای جدید
جمعه 21 آذر 1393 - 19:55

یک عضو فراکسیون دولت قانون در پارلمان عراق درخواست استاندار فراری نینوا از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس برای آزادسازی موصل از دست گروه تروریستی داعش را توطئه‌ای برای تشکیل یک منطقه خودمختار و خارج از کنترل دولت مرکزی دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حسین احمد" نماینده عضو ائتلاف دولت قانون با مردود دانستن درخواست اثیل النجیفی استاندار نینوا برای شرکت کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس در عملیات نظامی برای آزاد سازی موصل از دست گروه تروریستی داعش، اظهار داشت: این درخواست در چارچوب طرح تقسیم عراق و تشکیل منطقه خودمختار خارج از کنترل دولت مرکزی مطرح شده است.
حسین احمد افزود: ما اظهارات اخیر النجیفی و "شبه نظامی" دانستن نیروهای بسیج مردمی از سوی وی را رد و تأکید می کنیم که نیروهای مردمی حضور مؤثر خودشان در زمینه کمک به ارتش و آزادسازی شهرها از لوث تروریست های داعش اثبات کرده اند.
یادآور می شود اثیل النجیفی - برادر اسامه النجیفی رئیس سابق پارلمان عراق – که در زمان سقوط موصل استاندار نینوا بود، دو روز پیش (19 آذر) اعلام کرد در سفر اخیرش به امریکا، پنج پیام را به این کشور انتقال داده است. وی همچنین بر ضرورت عدم شرکت نیروهای بسیج مردمی که از آنها به عنوان "شبه نظامیان شیعه" در عملیات آزادسازی موصل تأکید کرده، و اظهار داشته بود که "داعش از اندیشه های افراطی اهل سنت سوء استفاده می نماید".!!  

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها