ناکامی مجدد تروریست ها در اشغال فرودگاه نظامی دیرالزور

ناکامی مجدد تروریست ها در اشغال فرودگاه نظامی دیرالزور
يکشنبه 23 آذر 1393 - 21:42

دمشق - (العالم) - ارتش سوریه بار دیگر، حمله گروهک تروریستی داعش به فرودگاه نظامی دیرالزور در شرق سوریه را ناکام گذاشت و به دنبال آن، درگیری های شدیدی درگرفت که همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از دمشق، توپخانه ارتش سوریه در پاسخ به تلاش ناکام تروریست های داعش برای حمله به فرودگاه دیرالزور، مواضع تروریست های مهاجم در اطراف این فرودگاه را هدف قرار داد که در نتیجه آن، دست کم پنج تروریست کشته شدند که در میان آنها "حمدان الجمل"، از سرکردگان تروریست ها در شهر بوکمال به چشم می خورد.

گروهک تروریستی داعش از حدود 10 روز پیش تاکنون برای چهارمین بار در تلاش است تا فرودگاه استراتژیک دیرالزور را به اشغال خود درآورد، اما ارتش سوریه توطئه این گروهک را ناکام گذاشته و صدها نفر از عناصر آن را به هلاکت رسانده است.

 همچنین روز شنبه ارتش سوریه حمله تروریست های گروهک داعش برای اشغال فرودگاه نظامی دیر الزور را ناکام گذاشته و دهها تروریست از جمله دو سرکرده میدانی آنها به نام های ابواسامه اللیبی و ابونسیبه التونسی را به هلاکت رساند.

ارتش سوریه همچنین پس از درگیری با گروههای مسلح، کشتزارهای ملاح در شمال حلب را بازپس گرفت، اما درگیری ها در کشتزارهای غرب منطقه حندرات در حومه حلب همچنان ادامه دارد.

در تحولی دیگر، در جریان درگیری با گروههای مسلح در شهر حلب، "محمد الاسعد" پسر ریاض الاسعد فرمانده سابق تروریست های موسوم به ارتش آزاد توسط نیروهای سوری به هلاکت رسید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها