حماس سلاح های جدید خود را رونمایی کرد + فیلم

دوشنبه 24 آذر 1393 - 08:23

گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با برگزاری رژه در غزه، انواع سلاح های جدید و راهبردی خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گردان های عزالدین قسام به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد تأسیس حماس این رژه را برگزار و از جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت مالی و معنوی و تسلیحاتی از ملت و مقاومت  فلسطین تشکر کرد .
"محمود الزهار" عضو ارشد حماس در حاشیه این مراسم به خبرنگار العالم، تجهیزات جدید حماس را نشانه قدرت مقاومت اعلام کرد و گفت : اسرائیل و هر فردی که تصور می کند حماس ضعیف شده است ، باید بداند که گروه های مقاومت باریکه غزه همچون گذشته استوار ایستاده اند، و آماده دفع هر خطر و تجاوزی هستند . 

"ابوعبیده" سخنگوی گردان های عزالدین قسام با قرائت بیانیه ای در این مراسم اظهار داشت: ما از همه افراد ، گروه ها و کشورها، به ویژه جمهوری اسلامی ایران که با کمکهای مالی، تسلیحاتی و موشکی به حمایت از ملت و مقاومت فلسطین می پردازند ، تشکر می کنیم .
ابوعبیده افزود : ما با موشک هائی که از حامیان ملت و مقاومت فلسطین دریافت کردیم ، پایگاه های دشمن صهیونیستی را درهم شکستیم و با موشک های پیشرفته ضد تانک به جنگ با اشغالگر رفتیم و تانک های مرکاوا را منهدم کردیم.

 

پربیننده ترین خبرها