ائتلاف 14 فوریه: خطر بزرگی بحرین را تهدید می‌کند

ائتلاف 14 فوریه: خطر بزرگی بحرین را تهدید می‌کند
دوشنبه 24 آذر 1393 - 13:17

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه پیامدهای جنایت اعطای تابعیت سیاسی را ویرانگر دانست و تاکید کرد تشکیل نظام سیاسی جدید در بحرین اجتناب ناپذیر است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: جنایت «اعطای تابعیت سیاسی» که دیکتاتور حمد شخصا آن را رهبری می کند همواره به پیکر زخمی این میهن ضربه می زند و ساکنان اصلی آن اعم از شیعه و سنی را نگران کرده است؛ زیرا این جنایت پیامدهای فاجعه بار و عواقب وخیمی دارد چرا که براساس برنامه ها و انگیزه های پلید و نفرت انگیزی اجرا می شود که هدف از آن جایگزین کردن ملتی متشکل از نژادها و تابعیت های مختلف به جای ملت اصیل بحرین است. سخنان اخیر سفیر پاکستان درباره اقدام رژیم آل خلیفه مبنی بر اعطای تابعیت به حدود 30 هزار پاکستانی تنها نمونه ای از خطر بزرگی است که بحرین را تهدید می کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایت خطرناک و فاجعه بار در عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی بر اهمیت این موضوع تاکید دارد که نهادهای بین المللی و سازمان ملل باید موضع فوری در قبال آن اتخاذ کنند زیرا تهدیدی برای صلح داخلی و ثبات اجتماعی در بحرین به شمار می رود و باید نتایج همه پرسی مردمی که در روزهای 21 و 22 نوامبر گذشته برگزار شد و در آن اکثریت ساکنان اصلی و به میزان (99.1 درصد) به تشکیل نظام سیاسی جدید زیر نظر سازمان ملل رای دادند، مورد توجه قرار بگیرد.  

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه افزود: ادامه حکومت فاسد آل خلیفه و با حمایت اشغالگران سعودی، به معنای ویرانی و نابودی میهن مان است به همین علت از شما فرزندان ملت می خواهیم با نزدیک شدن چهارمین سالروز آغاز انقلاب مان، برای مقابله با ظلم و ستم و سیاست های نابخردانه آل خلیفه که کشور را به سوی فاجعه ویرانگر سوق می دهد کاملا آماده شوید. ما از تشدید حرکت انقلابی و مقاومت حسینی در برابر این باند جنایتکار استقبال می کنیم و تشکیل نظام سیاسی جدید در بحرین براساس نتایج همه پرسی مردمی، اجتناب ناپذیر است.


 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها