هلاکت 3 تروریست سعودی در یمن و سوریه

هلاکت 3 تروریست سعودی در یمن و سوریه
سه شنبه 25 آذر 1393 - 12:42

3 تروریست سعودی در درگیری‌های یمن و سوریه به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، 2 تن از تروریستهای سعودی که از اعضای ارشد گروه تروریستی انصار الشریعه – وابسته به تشکیلات القاعده- بودند، در درگیری با ارتش یمن در شهر مرزی حَرَض در شمال غرب این کشور از پا در آمدند.
یک تبعه عربستانی نیز که با گروه تروریستی داعش در سوریه همکاری می کرد، در درگیری با ارتش سوریه به هلاکت رسید.
روزنامه سعودی الحیات چاپ لندن تأکید کرد؛ انصار الشریعه به هلاکت دو تن از سرکرده های عربستانی خود به نام عادل المرقن و علی المطیری در درگیری های شهر حرض استان حَجّه اذعان کرد.
عادل المقرن معروف به ابوعمر الخالدی بود و با وجود همکاری با انصار الشریعه ، با داعش نیز بیعت کرده بود.
علی المطیری نیز ابومالک العدنانی نامیده می شد، و به عنوان یک افراطی و تکفیری شناخته می‌شد؛  وی هم مانند المقرن با وجود همکاری با انصار الشریعه، با داعش هم بیعت کرده بود.
رسانه های یمن اعلام کردند که 5 تروریست از جمله دو عربستانی که همگی لباس زنانه پوشیده بودند و با اتوبوس راهی مرزهای مشترک این کشور با عربستان بودند و با خود کمربندهای انفجاری و اسلحه حمل می کردند، در درگیری های شهر حرض به هلاکت رسیدند؛ 2 تروریست دیگر بازداشت شدند .
یک عضو عربستانی داعش به نام ابوعمر الجزراوی نیز در درگیری با ارتش سوریه در اطراف فرودگاه نظامی شهر دیرالزور به هلاکت رسید.
داعش به هلاکت ابوعمر الجزراوی که نام اصلی وی "یزید الرشودی" بود به همراه 8 عضو دیگر خود در درگیری های اطراف فرودگاه دیرالزور اذعان کرده است .

پربیننده ترین خبرها