حمله شهرک نشینان به دانش آموزان فلسطینی

حمله شهرک نشینان به دانش آموزان فلسطینی
پنج‌شنبه 27 آذر 1393 - 17:46

درگیری اهالی روستاهای "بیت فوریک" و "بورین" در شرق و جنوب "نابلس"با نظامیان صهیونیست به زخمی شدن شماری از فلسطینی ها انجامید .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ولید سعید" عضو شورای روستای بورین روز پنج شنبه به "مرکز اطلاع رسانی فلسطین"، گفت: درگیری ها زمانی رخ داد که گروهی از شهرک نشینان صهیونیست با سنگ به دانش آموزان فلسطینی که از مدرسه به خانه باز می گشتند، حمله ور شدند.

وی افزود: اهالی روستا برای حمایت از فرزندانشان با صهیونیست ها درگیر شدند. پس از آن 5 گشتی صهیونیست برای حمایت از شهرک نشینان با شلیک گاز اشک آور به سوی مردم، صهیونیست ها را از منطقه خارج کردند.

همچنین یکی از اهالی این روستا به دلیل اصابت چند گلوله به پایش زخمی شد و به بیمارستانی در شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری منتقل شد.

در درگیری های جداگانه ای در روستای بیت فوریک در شرق نابلس، نظامیان صهیونیست به سوی مردم گاز اشک آور شلیک کردند. در این حملات تعدادی از فلسطینی ها به دلیل تنفس گازهای اشک آور دچار مشکلات تنفسی شدند.

همچنین صهیونیست ها در شهرک "یتسهار" که در اراضی زراعی اشغال شده فلسطینی ها در کرانه باختری احداث شده است، اقدام به نوشتن شعارهای نژادپرستانه بر روی دیوار خانه های فلسطینیان کردند. شهرک نشینان همچنین برق یک خانه را نیز قطع کردند. 

پربیننده ترین خبرها