دبیرکل وفاق: بحرین در وضعیت خطرناکی است

دبیرکل وفاق: بحرین در وضعیت خطرناکی است
شنبه 29 آذر 1393 - 11:19

دبيركل جمعيت وفاق بحرين هشدار داد كه اين كشور به خاطر نوع سياست هاي رژيم آل خليفه تقريبا ورشكسته شده است، و در وضعيت خطرناكي به سر مي برد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم به نقل از سايت منامه پست، شيخ علي سلمان در سخناني در مسجد امام صادق (ع) در شهر "الدراز" گفت: راه نجات كشور بحرين چرخه مسالمت آميز قدرت و روي كار آمدن دولتي منتخب است كه ملت آن را برمي گزيند.
وي افزود: بحرين امروز با خطر بزرگي به علت افزايش بدهي هاي عمومي روبرو است و اقتصاد اين كشور در مسير درست و سالمي حركت نمي كند و ميزان خطرات روبه افزايش است.
شيخ علي سلمان با اشاره به پايين آمدن شديد بهای نفت اظهار داشت: بحرين امروز در سايه نبود يك برنامه ريزي راهبردي و شكست در متنوع كردن منابع درآمدي و اصرار عملي بر يك منبع در آمد و آن هم نفت تبديل به يك كشور تقريبا ورشكسته شده است.
وي دولت كنوني بحرين را دولتي انتصابي و غيرمنتخب توصيف كرد و گفت: كاهش خدمات ادامه دارد و عملكرد طبيعي دولت انتصابي مورد بازخواست و نظارت واقعي قرار ندارد و در نتيجه كسي انتظار نتيجه اي جز اين وضعيت را ندارد زيرا يك دولت غيرمنتخب را كه طرح ها و برنامه هاي واقعي ارايه نمي كند، نمي توان پيگيري كرد و زیر نظر گرفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها