هلاكت صدها داعشي در اطراف ديرالزور + فیلم

شنبه 29 آذر 1393 - 15:05

نیروهای ارتش سوریه با ادامه عملیات در روستاهای اطراف فرودگاه دیرالزور در شرق سوریه، تاكنون صدها تن از تروریست ها را به هلاكت رسانده اند.

خبرنگار شبكه العالم روز شنبه گزارش داد، ارتش سوریه در این عملیات تجمع عناصر مسلح داعش را در اطراف این فرودگاه هدف قرار داد كه به گفته منابع نظامی بیش از هزار و پانصد تن از عناصر این گروه تروریستی به هلاكت رسیدند.
با توسعه دایره عملیات ارتش سوریه، شهر دیرالزور شاهد تغییرات واضحی در عرصه میدانی است، به گونه ای كه ارتش پس از درگیری‌های شدید و سخت با تروریست‌ها توانست بر برخی از روستاهای اطراف دیرالزور و ساختمان‌ها در منطقه حویجه صكر تسلط یابد و برخی از استحكامات تروریست‌ها را در بخش‌های غربی این منطقه منهدم كند.
منابع نظامی از به هلاكت رسیدن و زخمی شدن شماری از عناصر مسلح این گروه تروریستی خبر دادند، كه جسد  شماری از اتباع بیگانه و عرب نیز در بین آنان وجود دارد.
در همین حال ارتش توانست خودرویی بمب گذاری شده را در همان منطقه شرق فرودگاه دیرالزور كه شمار زیادی از تروریست ها به هلاكت رسیدند منفجر كند.
"حسن حسن" كارشناس نظامی سوری در این خصوص به شبكه العالم گفت: عملیات ارتش سوریه در دیرالزور از بلندهای مشرف بر فرودگاه به منطقه «جویجه المریعیه» و «حویجه صكر» و «الجفرا» منتقل شده است.
بر اساس این گزارش، پیوستن عشایر در شهر دیرالزور به صفوف نیروهای ارتش در جنگ با تروریست های مسلح داعش در تغییر موضع ارتش از موضع دفاعی به هجومی و توسعه دایره امنیتی درباره فرودگاه دیرالزور تاثیر بسزایی داشته است.
"حسن حسن" در این خصوص نیز گفت: زمانی كه رویارویی و عملیات از مرحله دفاعی به هجومی تغییر می كند؛ در وهله اول به معنای اعتماد به توانمندی نیروهای مهاجم و وجود هماهنگی با طرف ها و نیروهاست.
به گفته منابع نظامی، از زمان آغاز عملیات ارتش در اطراف فرودگاه دیرالزور بیش از هزار و پانصد تن از عناصر داعش به هلاكت رسیده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها