بیانیه الوفاء درباره کشتار العوامیه در عربستان

بیانیه الوفاء درباره کشتار العوامیه در عربستان
شنبه 29 آذر 1393 - 21:17

العالم - جریان اسلامی "الوفاء" با انتشار بیانیه ای درباره سرکوب مردم العوامیه، جنایت های آل سعود را نشانه عجز و ناتوانی حکومت در عربستان دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جریان اسلامی الوفاء در این بیانیه تاکید کرد: آل سعود و جریان های وابسته به آن هر روز در سراسر عربستان، به ویژه العوامیه و مناطق شرقی کشور مرتکب جنایت می شوند، اما ملت قهرمان عربستان، این جنایت ها را با مقاومت و پایمردی پاسخ داده و در برابر ظلم و سرکوبگری رژیم حاکم، سر خم نکرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: آل سعود، از روز گذشته، سرکوبگری علیه مردم العوامیه را در دستور کار قرار داده و دست به بازداشت جوانان مقاوم آن منطقه زده است تا در میان مردم، رعب و وحشت ایجاد کند، اما به زودی، پاسخ این کارهای خود را خواهند دید.

جریان الوفاء در این بیانیه تاکید کرده است که شباهت آل سعود و آل خلیفه (حاکمان بحرین) در محاصره، سرکوب و استفاده از روش ها و ابزار مشابه در خاموش کردن صدای مردم، نشان می دهد که هردو از یک خاک فاسد ریشه گرفته و از یک درخت شیطانی تغذیه می کنند و آن چه در مناطق مختلف کشور از جمله در بنی جمره رخ داد، گواهی بر این شباهت است.

به گفته منابع خبری، نیروهای امنیتی، روز شنبه با یورش به منازل مسکونی در العوامیه، چهار شهروند عربستانی را به شهادت رسانده، 20 تن را زخمی کردند.

پربیننده ترین خبرها