احداث 400واحد صهیونیستی در شرق بیت‌المقدس

احداث 400واحد صهیونیستی در شرق بیت‌المقدس
پنج‌شنبه 4 دی 1393 - 08:58

رژیم صهیونیستی احداث 380 واحد مسکونی را در شرق بیت المقدس تصویب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از منابع آگاه، کمیته ای در شهرداری بیت المقدس روز چهارشنبه با احداث نزدیک به 400 واحد مسکونی جدید در شهرک های صهیونیست نشین واقع در سرزمین های ضمیمه شده به فلسطین اشغالی درخلال جنگ 1967 خاورمیانه، موافقت کرد.

سخنگوی شهرداری بیت المقدس با تأیید این خبر گفت: کمیته برنامه ریزی و شهرسازی بیت المقدس در مجموع با احداث 380 واحد مسکونی، از جمله 307 واحد که در محله راموت در شمال شرقی بیت المقدس و 73 واحد دیگر در محله  حار هوما موافقت کرد.

رژیم صهیونیستی ظرف چند ماه گذشته، احداث هزاران واحد مسکونی جدید را در مناطق و محله های مختلف واقع در سرزمین هایی که این رژیم در جنگ سال 1967 ضمیمه دیگر مناطق اشغالی کرد، موافقت کرده است.

رژیم صهیونیستی ماه اکتبر طرح احداث 2600 واحد مسکونی را در محله گیوات حامتوس تصویب کرد که با انتقاد شدید دولت امریکا مواجه شد.

درحال حاضر 300 هزار فلسطینی در محله های عرب نشین شرق بیت المقدس زندگی می کنند که با گسترش هر روزه شهرک های یهودی نشین در مناطق و محله های اطراف، در محاصره آنها قرار گرفته اند. جامعه جهانی این اقدام اسراییلی ها را محکوم کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها