چرا تروریستها ازبیت سحم سوریه عقب نشینی کردند؟

چرا تروریستها ازبیت سحم سوریه عقب نشینی کردند؟
سه شنبه 23 دی 1393 - 14:48

دمشق (العالم) – تروریست های جبهه النصره به دنبال درگیری با ساکنان بیت سحم و کشتن دو نفر از شهروندان، با مخالفت و تظاهرات گسترده مردم مواجه شده و مجبور به عقب نشینی و تخلیفه این منطقه در جنوب دمشق شدند.

خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه گزارش داد، مردم منطقه بیت سحم پس از درگیری النصره با آنان که به کشته شدن دو نفر از اهالی انجامید، با برپایی تظاهرات، خروج این گروه تروریستی را خواستار شدند.
بنابر اعلام منابع اطلاع رسانی، تروریست های النصره پس از این ماجرا از بیت سحم خارج شده و به اردوگاه یرموک، حجر الاسود و التضامن عقب نشینی کردند و همزمان، دولت سوریه کاروانی از کمک های غذایی را برای توزیع در میان اهالی بیت سحم در فصل زمستان ارسال کرد.
همچنین عملیات ارتش در حومه دمشق به ویژه جوبر ادامه دارد و نیروهای سوری مناطق استقرار تروریست های مسلح در جوبر، عین ترما و دوما را هدف قرار داد. 
عقب نشینی گروه های تروریستی از بیت سحم باعث تسهیل عملیات ارتش سوریه در عمق غوطه شرقی خواهد شد چون گروه های مزبور در محاصره شدید ارتش قرار خواهند گرفت و راه امدای تروریست ها به ویژه در اطراف جوبر و دوما قطع خواهد شد که به معنای تضعیف نظامی گروه های تروریست و قطع ارتباط آنان با دیگر مناطق است.
ارتش سوریه در عملیاتی دیگر تجمع تروریست ها در معربه واقع در استان درعا در جنوب سوریه را نیز هدف قرار داد.
در همین حال گروه های تروریست با خمپاره مناطق مختلف بسری الشام را گلوله باران کردند که به دنبال آن ارتش نیز مراکز تجمع آنان در شرق این شهر را هدف قرار داد.
ارتش در مناطق البوعمر، العیاش، الخریطه و مغیره النصاری در استان دیر الزور با تروریست های مسلح درگیر شد و مراکز آنان را در المریعیه، جفره، الراشدین و الحمیدیه هدف قرار داد.
ارتش سوریه در محور بستان پاشا در حلب نیز با گروه های تروریست درگیر شد و تجمع آنان را در مناطق البریج، العامریه، بیانون و حومه شمال حلب در هم کوبید.  
MKH-12-22:48

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها