درگیری ارتش سوریه با تروریستها در جوبر + فیلم

جمعه 26 دی 1393 - 17:37

عملیات ارتش سوریه و نبرد با تروریست ها در منطقه جوبَر در اطراف دمشق – پایتخت – ادامه دارد همچنین ارتش مواضع تروریست ها در منطقه الزَّبَدانی استان ریف دمشق را نیز زیر آتش گرفته است.

خبرنگار شبکه العالم روز جمعه از سوریه گزارش داد؛ ارتش در منطقه جوبر چندین موضع گروه تروریستی جبهه النصره را منهدم کرد مواضعی که از آن  به عنوان مراکز طراحی و حملات به نیروهای ارتش استفاده می شد.
منابع نظامی اعلام کردند که ارتش در پیشروی به سوی مرکز منطقه جوبر چند مخفیگاه تروریست ها را به کنترل خود درآورد و ده ها تروریست را به قتل رساند.
ارتش سوریه همچنین با توپخانه مواضع تروریست ها را در نزدیکی شهر دوما استان ریف دمشق زیر آتش گرفت و تعدادی از خودروهای آنها را منهدم و گروهی از تروریست ها از جمله چند تبعه خارجی را به هلاکت رساند.
درگیری ارتش با تروریست ها در مناطق مختلف استان ریف دمشق به خصوص زبدین، عین ترما و زملکا همچنان با شدت ادامه دارد و ارتش مواضع تروریست ها را در منطقه الزبدانی به طور پیوسته زیر آتش گرفته است.
"ثابت محمد" کارشناس نظامی سوری، به خبرنگار العالم گفت: استان های دمشق و ریف دمشق در چند روز گذشته به صحنه درگیری های سنگین تبدیل شده است و مناطق زبدین، حرستا و دوما همچنان ناآرام است و ارتش در مناطق شمالی و شمال غربی استان ریف دمشق به خصوص منطقه الزبدانی تعداد زیادی از سرکردگان تروریست ها را به قتل رساند همچنین گروهی تروریست ها دیشب در منطقه القلمون کشته شدند و تعداد زیادی از خودروهای آنها نیز منهدم شد.
فرماندهی ارتش سوریه اعلام کرده است که عملیات در منطقه داریا استان ریف دمشق با موفقیت ادامه دارد و تاکنون چند موضع مهم تروریست ها منهدم شده است مواضعی که تروریست ها از آن برای حمله به نیروهای ارتش مستقر در اطراف حرم مطهر حضرت سکینه (س) استفاده می کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها