پیام شیخ سلمان به بحرینی ها از داخل زندان

پیام شیخ سلمان به بحرینی ها از داخل زندان
يکشنبه 28 دی 1393 - 10:09

دبیرکل جمعیت وفاق بحرین در پیامی به مردم از درون زندان خواستار ادامه اعتراضات مسالمت آمیز شد و نبود دولت منتخب را علت اصلی مشکلات این کشور دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ علی سلمان گفت به کاری که انجام داده است کاملا اطمینان دارد و بر آن اصرار می ورزد.

وی افزود: نمی توان در برابر اشتباهات در میهن مان سکوت کرد.
شیخ علی سلمان با بیان اینکه نبود دولت منتخب علت اصلی وجود این مشکلات در بحرین است، باردیگر بر مسالمت آمیز بودن اعتراضات و ادامه دادن به درخواست حقوق مشروع تاکید کرد و گفت حضور او در زندان اقدامی ظالمانه و تجاوز به حقوق طبیعی او به عنوان یک شهروند و سیاستمدار و روحانی است.

دبیرکل جمعیت وفاق با اشاره به اینکه تظاهرات مسالمت آمیز حق است و مساله اصلی ملت درخواست مجلس منتخب با اختیارات کامل قانونگذاری و نظارت است، سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز را محکوم کرد و گفت این نقض حقوق ملت بحرین در برپایی تجمع مسالمت آمیز است که در قوانین بین المللی بر آن تصریح شده است.

شیخ علی سلمان از جامعه بین المللی خواست حق ملت بحرین را در برپایی تجمع مسالمت آمیز تضمین و تظاهرکنندگان را از سرکوب و بازداشت ظالمانه و خودسرانه حفظ کند.

وی همچنین همبستگی خود را با جمیل کاظم رئیس شورای جمعیت وفاق اعلام کرد و گفت بازداشت وی نتیجه اظهار نظر او و تحمل نکردن دیدگاه مخالفان از سوی حکومت است. 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها