مشاور فرمانده کل سپاه: برای شهادت مسابقه می‌دهیم

مشاور فرمانده کل سپاه: برای شهادت مسابقه می‌دهیم
چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 13:51

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاشهای دشمنان برای ایجاد رعب و وحشت از طریق حملات بی هدف و ترورهای کور اظهار داشت، آنان نمی‌دانند و نمی‌فهمند که ما برای شهادت مسابقه می‌دهیم و وابستگی نداریم و اعتقادما این است که از سوی خدا آمده‌ایم و به سوی او می رویم.

سردار سرتیپ پاسدار "حسین همدانی" روز چهارشنبه در حاشیه مراسم تشییع سردار "محمد علی الله دادی" به خبرنگار شبکه العالم گفت: محمد علی الله دادی دورانی را در دفاع مقدس در جبهه های جنگ مبارزه کرد اما منتظر رفتن بود.
وی افزود: دوستان الله دادی هم مانند او منتظر هستند، و شهدای عزیز ما امروز ناظر هستند آنهایی که باقی مانده‌اند اکنون در انتظارند تا با دشمنان اصلی اسلام وآنهایی که فتنه‌ها را ایجاد کرده و جنگ را بر ما تحمیل کردند، و به عبارتی با کارگردان اصلی توطئه وارد مبارزه بشوند.
سردار همدانی اظهار داشت: ما امروز آمده‌ایم تا با شهیدان پیمان ببندیم که راه سرخ آنان را ادامه خواهیم داد و بحمد الله امروز می بینیم که مردم علیرغم همه مشکلات و موانعی‌که بر سر آنان ایجاد کرده‌اند عاشق شهدا هستند.
سردار همدانی تأکید کرد: خداوند وعده داده که شما اگر مقاومت کنید و حضور داشته باشید دیگر با نتیجه کاری نداشته باشید زیرا پیروزی از آن شما است؛ وعده دیگر خداوند این است که دشمنان شما را از احمقترین ها آفریدیم و آنها اشتباه می کنند؛ یک بار دشمنان اشتباه کردند و به جنوب لبنان آمدند، حزب الله متولد شد؛ سال 89 به سوریه آمدند و حزب الله دیگری متولد شد؛ امسال به عراق آمدند و باز هم حزب الله دیگری متولد شد.
سردار همدانی ادامه داد: امروزه حزب الله در منطقه مانند خورشید می درخشد.
وی گفت: آنها به دنبال ایجاد رعب و وحشت هستند ولی نمی‌دانند و نمی‌فهمنند که ما برای شهادت مسابقه می‌دهیم و وابستگی نداریم و اعتقادما این است که از سوی خدا آمده‌ایم و به سوی او می رویم. لذا آنها فکر می کنند که با این ترورهای کور و حملات بی هدف روحیه ملت را تضعیف می کنند اما شما می بینید که نه نتها چنین نمی شود بلکه با آمدن یک شهید موجی از روحیه جهاد و شهادت دمیده می شود.

پربیننده ترین خبرها