تعویق بررسی دادخواست روزنامه کویتی

تعویق بررسی دادخواست روزنامه کویتی
پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 - 20:33

العالم - دادگاه اداری کویت رسیدگی به درخواست تجدیدنظر در حکم صادره در مورد تعطیل شدن روزنامه الوطن را به تعویق انداخت .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این روزنامه به انتقاد از عملکرد دولت شهرت یافته و آخرین پایگاه رسانه ای مخالفان در کویت بشمار می رود.

روزنامه "الوطن" معروف ترین روزنامۀ کویتی، در واکنش به اقدام وزارت بازرگانی کویت در بستن این روزنامه به بهانه تخلفات مالی، به دادگاه اداری این کشور شکایت کرد و با ناحق توصیف کردن حکم صادره ، درخواست تجدید نظر کرد.

برپایه این گزارش، دادگاه اداری کویت، رسیدگی به درخواست تجدید نظر را تا 28 ژانویه به تعویق انداخت تا در آن زمان وزارت بازرگانی مدارک و اسناد خود را در خصوص تخلفات روزنامه الوطن ارائه داده و مشخص کند به چه دلیلی امتیاز تجاری این روزنامه را لغو کرده و آن را بسته است.

وزارت بازرگانی کویت روز دوشنبه با اعلام این مطلب که روزنامه "الوطن" شرط تعیین شده برای سقف بدهی را نقض کرده است، اقدام به لغو امتیاز بازرگانی و تعطیل کردن این روزنامه کرد.

روزنامه الوطن، معروف ترین روزنامه کویتی است که صاحب امتیاز آن شیخ علی خلیفه الصباح وزیر نفت سابق از خاندان حاکم در این کشور است.

این روزنامه پیش از این حامی دولت بود اما از دو سال پیش رویکرد خود را تغییر داد و با روی آوردن به انتقاد از دولت ،  به بزرگ ترین روزنامۀ منتقد دولت در کویت تبدیل شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها