عشایر، داعش را از روستایی در حدیثه بیرون راندند

عشایر، داعش را از روستایی در حدیثه بیرون راندند
سه شنبه 7 بهمن 1393 - 12:02

عشایر روستای الخسفه واقع در منطقه حدیثه، با امکانات و تجهیزات اندک، روستای خود را از عناصر داعش پاکسازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یکی از مبارزان روستای الخسفه تاکید کرد که تروریستهای داعش، از این روستا به سمت مردم منطقه حدیثه گلوله های کاتیوشا شلیک می کردند.

یکی دیگر از مبارزان روستای الخسفه به شبکه السومریه گفت که هنگام حمله به این روستا، به شدت با عناصر داعش درگیر شدند، اما با وجود کمبود امکانات، پایداری کردند و تروریست های داعش را به عقب نشینی واداشتند.

در این میان، تیپ هفتم ارتش عراق که در حال آزادسازی مناطق البوحیات و الالوس بود، به یاری مردم روستای الخسفه شتافت و عشایر این روستا را در آزادسازی آن، کمک کرد و به آن ها مهمات رساند.

یکی از مبارزان عشایر روستای الخسفه در بیان نقش ارتش عراق در آزادسازی این روستا اظهار داشت: مهم ترین کمکی که به ما کردند آن بودند که محل تک تیراندازهای داعش را مشخص کردند و آن ها را به هلاکت رساندند.

یکی دیگر از مبارزان عشایر که در منطقه حصیبه نیز با داعش جنگیده بود، گفت: در حصیبه با داعش جنگیدم و اکنون اینجا با آن ها می جنگم و تا آخرین قطرۀ خونم همچنان با آن ها خواهم جنگید تا زمانی که بر آن ها پیروز شویم.

با آزادی منطقه الخسفه، آزادسازی منطقه هیت از عناصر داعش در دستور کارِ مردم منطقه حدیثه قرار گرفته است، زیرا هیت، تنها گذرگاهِ منطقه حدیثه است و برای نجاتِ مردم تحت محاصرۀ حدیثه، تنها راهِ ممکن، آزادسازی هیت است.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها