5 فوتبالیست اروپایی به داعش پیوستند

5 فوتبالیست اروپایی به داعش پیوستند
چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 14:58

روزنامه انگلیسی "دیلی میل" از پیوستن پنج فوتبالیست اروپایی به گروه تروریستی داعش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، روزنامه دیلی میل انگلیس نوشت: پنج تن از فوتبالیست های اروپایی در اقدامی بی سابقه با پیوستن به گروه تروریستی داعش، در کنار شماری از هنرمندان و جوانان اروپایی قرار گرفتند که همچنان برای جنگ در عراق و سوریه به داعشی ها می پیوندند.
به نوشته روزنامه "دیلی میل"، این بازیکنان پرتغالی الاصل هستند اما در یکی از  باشگاه های انگلیس مشغول به بازی بودند. آنها در شرق لندن سکونت داشتند.
گفته می شود که این بازیکنان پیش از پیوستن به داعش تحت تأثیر افکار افراطی برخی از مهاجران پاکستانی و هندی قرار گرفته بودند.

این روزنامه نوشت: یکی از این بازیکنان از دوستان و هم تیمی های سابق "کریستیانو رونالدو" فوتبالیست معروف پرتغالی بوده است.
روزنامه دیلی میل افزود: احتمالا یکی از این پنج فوتبالیست اروپایی در حمله هوایی ائتلاف ضد داعش در اواخر سال گذشته کشته شده است.
"نیرو سارایفا"، "سیلسو رودریگز"، "دا کوستا رودریگز"، "ساندرو" و "فابیو بوکاس" پنج فوتبالیست اروپایی هستند که به داعش پیوسته اند. "فابیو بوکاس" 22 ساله، کم سن و سال ترین این فوتبالیست هاست که به داعش پیوسته اند. وی در باشگاه اسپورتینگ پرتغال هم تیمی رونالدو بوده است.

روزنامه دیلی میل نوشت: "نیرو ساریفا" در یادداشتی در شبکه تویتر ادعا کرده است که اطلاعات فراوانی درباره سرنوشت "جیمز فولی" خبرنگار آمریکایی که به دست داعش کشته شد، دارد.

پربیننده ترین خبرها