تبریک جنبشهای فلسطین،عراق و لبنان به حزب الله

تبریک جنبشهای فلسطین،عراق و لبنان به حزب الله
چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 18:45

العالم - تحسین و تبریک گروه های مختلف مقاومت، به حزب الله لبنان به خاطر عملیات موفقیت آمیز در مزار شبعا علیه ستونی از نظامیان صهیونیست ادامه دارد.

به گزارش روز چهارشنبه شبکه خبری العالم، ائتلاف نيروهاي مقاومت فلسطين، عمليات مزارع شبعا را قهرمانانه توصيف كرد.

احمد المدلل از رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين نیز در واکنش به عملیات حزب الله گفت که رژيم صهيونيستي نفس هاي آخرش را مي كشد.

جنبش فلسطيني الصابرين، ضمن تبريك عمليات شجاعانه حزب الله، آن را جنگ همه جانبه با دشمن و بیانگر توانايي حزب الله در پاسخگويي مناسب به تجاوز صهيونيست ها دانست.

گردان هاي حزب الله عراق هم عمليات مزارع شبعا را قهرمانانه توصيف كرد و آن را به مقاومت لبنان تبريك گفت.

حزب نهضت و آزادي خواهي لبنان، پيروزي هاي حزب الله را به نيروهاي مقاومت تبريك گفت و ابراز اميدواري كرد كه همه احزاب و طوايف و مسوولان لبناني از مقاومت حمايت كنند.

حزب دموكراتيك لبنان هم عمليات قهرمانانه حزب الله در مزارع شبعا را تبريك گفت.

در همین حال رسانه هاي رژيم صهيونيستي اعلام كردند كه آمريكا اين حمله را حادثه خطرناكي ارزيابي كرده است كه در عين حال نمي تواند نقطه آغاز يك جنگ جديد باشد.

يك منبع نظامي در گفت و گو با راديو ارتش رژيم صهيونيستي اجرای عمليات مزارع شبعا را از طريق تونل بعيد ندانست.

یاد آور می شود که حزب الله لبنان در بیانیه ای عملیات مزارع شبعا را برعهده گرفت و اعلام کرد که این عملیات صبح چهارشنبه (8بهمن ماه) ساعت 11:35 انجام شد.
حزب الله لبنان تأکید کرد که گروه "شهدای قنیطره" وابسته به مقاومت اسلامی، نظامیان رژیم صهیونیستی را در این عملیات هدف قرار دادند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها